/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Download Steam?
Fra : Tha_Newton
Vist : 333 gange
20 point
Dato : 27-05-04 17:11

Hey

Jeg har prøvet at downloade Steam inde på Steampowered.com og det lykkedes MEN!! Når jeg prøver at åbne SteamInstall'eren Står der "Could not initialize installation. File size expected=706552, size returned=148920."

Hvad gør jeg??

Hilsen Tha_Newton

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 27-05-04 17:26

tror du skal have installeret HL i forvejen. steam er jo ikke freeware men en opdatering. du skal derfor have installeret en version hvor cd key'en er registreret.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 27-05-04 17:33

Det har ikke noget med cd'keyen at gøre...

Hvor lang tid siden er det du har hentet filen fra steam?? Prøv at slette ALT der har med steam og valve at gøre...Uninstall først og slet derefter manuelt ALT hvad der ligger i din temp mappe der vedrører steam eller valve, og prøv igen!

Kommentar
Fra : rolf01

Dato : 27-05-04 20:15

hvilken steaminstaller har du downloadet? der findes jo flere størrelser alt efter hvad du vil spille

Kommentar
Fra : Tha_Newton

Dato : 27-05-04 20:58

Jeg har downloadet den der fylder Ca. 600kb inde på Steampowered.com men når jeg henter den og åbner den står der følgende "Could not initialize installation. File size expected=706552, size returned=148920."

Kommentar
Fra : Luna_

Dato : 01-06-04 22:29

Så har du måske hentet den forkerte install, for den rigtige fylder sq alligevel 379 mega min ven :)

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 20 point
Dato : 01-06-04 22:51

Nej Luna, den rigtige fylder 600kb... Den som du omtaler er de præinstallerede versioner, hvor f.eks. counter-strike er hentet ned. Den anden (600kb) er KUN steam, og når du har installeret den henter du derefter spillene...

ellers prøv http://www.steampowered.com/index.php?area=support - tryk på troubleshoot og følg instruktionerne...

Godkendelse af svar
Fra : Tha_Newton

Dato : 07-06-04 19:05

Tak for svaret ostemanden.