/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
motorola cd930 hjælp
Fra : leneogbo
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 26-05-04 00:08

hej til alle .
mine svigerforældre har en motorola cd930 (en meget gammel en!!!!)
hvem kan hjælpe med at få den låst op?? den vil have en 8 cifret kode...
har idag været hos tdc og de kunne ikke hjælpe mig når de ikke ved hvilket selskab den er fra!!!
mvh lene

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 26-05-04 00:18

Jeg går ud fra, at der ikke sad et gammelt simkort i den så man kan se hvilken operatør der er tale om, men såvidt jeg ved er det kun Telia der har solgt dem med Simlock

Kommentar
Fra : leneogbo

Dato : 26-05-04 00:22

hej better_performance!!!
nej der sad ikke et gammelt simkort i telefonen.. hvis det nu var telia skal jeg så bare ringe til dem?? og ved du hvor lang tid der går før man får den???(ca)
mvh lene

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-05-04 00:24

Den skulle gerne kunne udleveres over telefonen øjeblikkelig

Kommentar
Fra : leneogbo

Dato : 26-05-04 00:30

okey det vil jeg prøve imorgen, det var rart at du kunne hjælpe lidt nu tdc ikke kan!!! ss

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-04 01:42

Er det til telefonsex
Undskyld kunne ikke lade vær'
hmm. kikser telia, så har mobiltelefoner nogle servicekoder, men jeg har er ikke til motorola.
på nokia kan man taste.
Citat
Nokia:
Serienummer/EMEI-nummer: *#06#
software version: *#0000#
Aktiver banke på: *43# "ring op"
Deaktiver banke på: *#43# "ring op"
Status for banke på: #43# "ring op"

Ved brug af EFR-talekodning kan der opnås bedre tale- og modtagelseskvalitet,
dog skal du være opmærksom på at batteriet bruges ca. 5% hurtigere.
Hvis du bor et sted med ringe modtagerforhold, er denne kode yderst nyttig.
Aktiver: *3370# - Deaktiver: #3370#
Half Rate Mode (HFR):
kan du bruge HFR til at sænke batteriets strømforbrug med ca. 30%.
Aktiver: *4720# - Deaktiver: #4720#

Sim-lås status:
Hvor meget har din operatør låst på din Nokia telefon?
Tast #pw+1234567890+1# for Provider-Lock status
Tast #pw+1234567890+2# for Network-Lock status
Tast #pw+1234567890+3# for Provider(???)-Lock status
Tast #pw+1234567890+4# for SimCard-Lock status

Service Menu
For at åbne service menuen skal du indtaste følgende kode: *#92702689#
I menuerne finder du:
- 1. Serielnummer.
- 2. Dato hvor mobilen er lavet.
- 3. Dato for køb. - Ikke altid indtastet.
- 4. Reperationer i alt.
- 5. Overfør bruger data. -Virker ikke på alle telefoner. -Data kan overføres via datakabel.
- 6. Total samtaletid.
For at komme ud af menuen skal du slukke telefonen.

Gendan telefonens fabriks indstillinger: *#7370#

Det samme må findes til motorola.
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-05-04 08:24

Natmaden

Det er altsammen fine koder, men de låser jo ikke telefonen op fra en operatør lås

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-04 16:34

Næ B_P og det er til nokia, men men men , nogle koder virker jo på flere mærker/modeller.
og det var bare , for at vise, at det findes. og måske det kunne liste noget ud af en motolola.
eks. Bruger panasonic også nogen af disse koder.
Men jeg er ikke lige så meget inde i mobiler.
selv har jeg en, der er låst, hos sonofon. men bruger et andet simkort, fra sonofon.
det kan man åbenbart godt. når bare det ikke er et simkort, fra en anden operatør.
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-05-04 17:20

Og netop derfor hedder det operatør låst

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-05-04 19:28

den forstod jeg

Kommentar
Fra : leneogbo

Dato : 26-05-04 21:59

hej igen...
har fået telefonen låst op!!! jeg ringede til telia...men det var ikke fra dem.. hun henviste mig til orange som henviste mig til sonofon som så sagde at jeg skulle ringe til orange... jeg ringede atter engang til orange, og fik den samme i røret... -han blev vist lidt træt af mit "plagen", og gav mig en kode... så nu virker den!!!!!-
Vil bare sige tak for jeres venlighed...
Qnuz fra lene
ps b-p hvordan kan jeg så acceptere dit svar.... har prøvet.. men er ikke en haj til det med putere..... endnu da.... Gg

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-05-04 22:02

Ovenover et af mine indlæg kan du se en linie hvor der står accepter som svar. den klikker du på

Godkendelse af svar
Fra : leneogbo

Dato : 26-05-04 22:08

Tak for svaret Better_Performance.
oki det prøver jeg lige