/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Scrubs
Fra : Nik_
Vist : 370 gange
20 point
Dato : 25-05-04 21:58

Nogen der kan finde et sted hvor man enten kan downloade eller bare _se et klip_ fra serien Scrubs, hvor JD er sammen med en tysker i et rum, med en hel masse røde balloner og de danser til "99 luftballons - med NENA" ??

Mvh. Nik

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-04 22:05

Man skal melde sig til for at komme indefor.
http://www.tvtome.com/Scrubs/guide.html
Emesen.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 25-05-04 22:09

kan jeg se klippet på den side? :S

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 25-05-04 22:16

Her er hvad der står om afsnittet:

44. My Interpretation
gs: Christa Miller Lawrence (Jordan Sullivan) Robert Maschio (Todd) Soren Hellerup (Rolf Mueller)

JD struggles to juggle work while dating a recent widow, Cox babysits his daughter, and Turk is haunted by erotic dreams.

b: 03-Apr-2003 pc: S143

NOTE: Music: "99 Luftballons" by Nena The English version of that song is called "99 Red Balloons", hence the red balloons in the shot with JD and Mr. Mueller "connecting". But there's no reference to that color in the German song (Luft = air).

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-05-04 16:54

Jeg ved ikke om man kan se klippet - for jeg har ikke meldt mig til.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 27-05-04 14:15

Jeg kan slet ikke se at der er noget klip på den side..

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 22-04-06 19:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål