/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia Mobiltelefon KØBES!!!!
Fra : jaafar19
Vist : 308 gange
1 point
Dato : 25-05-04 18:23

Hej.
Jeg søger en Nokia 3200, hvis du har en så skriv til mig her eller på email:
jaafar19@yahoo.dk

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 25-05-04 18:28

Hvorfor søger du ikke inde på DBA, der er der mange mobiltelefoner til salg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-05-04 18:42

Hvorfor opretter du dig ikke som bruger her http://www.qxl.dk/ der er ofte mobiltelefoner til salg.
Kandu er ikke en køb/salg/bytte central

mvh ans

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 25-05-04 18:47

Det ved jeg godt, men jeg siger begget stedder hen. Og jeg vil også søge her!!

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 25-05-04 18:49

Undskyld der var for mange stavefejl

Jeg søger i begger stedder hen, og jeg vil også søge her!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-05-04 19:01

Hvorfor sletter du ikke det gamle spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/18517 der er ingen, der har svaret.
Her er spørgsmål, som du ikke har lukket

http://www.kandu.dk/dk/spg/18211
http://www.kandu.dk/dk/spg/18154

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 25-05-04 19:09

Okay vil du så ikke fortæl mig hvordan man sletter indlægge!!
Jeg ved ikke hvordan man gøre det!
Og den er også meget gammel
hvorfor kommer du med dem???????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-05-04 19:44

Det her spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/18517 klikker du på, så får du mulighed for at slette det.

De to andre må du acceptere et af svarene for at lukke dem.

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 25-05-04 19:47

ok tak
men er der ingen der vil sælge en 3200

Kommentar
Fra : MSJTELECOM

Dato : 25-05-04 20:01

Jeg har en helt ny Nokia 3200 den er uden abonnement og er ikke simlåst!
Interesseret?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-05-04 20:04

Det var jo heller ikke det du spurgte om for snart et år siden.

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 25-05-04 20:11

MSJTELECOM
Ja det er jeg! kontakt mig på email: jaafar19@yahoo.dk

ans
Nej det er fandme ikke det samme!!! Og hvad blander du dig i???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-05-04 20:19

Det ene point, som du har brugt på spørgsmålet får du alligevel ikke tilbage. Hvorfor have åbne spørgsmål, når de alligevel ikke kan bruges, de står bare og fylder til ingen ting.

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 25-05-04 20:24

Ja og hvad kan dette 1 point gøre! bliver den trukket fra gøre det ikke en stor forskel.!!
og jo spørgsmålet bruger jeg nok!
Være venlig at ikke skrive mere, hvis du ikke vil sælge mig en nokia 3200
hej hej

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 26-05-04 09:56

jaafar19 det skader ikke at holde en god tone, hvis du vil have hjælp fra de andre brugere. Du er blevet gjort opmærksom på at kandu ikke er en byttecentral, og gjort opmærksom på at du har nogle gamle uafsluttede spørgsmål, og blevet fortalt hvordan du lukker dem. Så bare tag det roligt, at hidse sig op over så lidt giver blot blodpropper i en tidlig alder.
Dette er ikke ment som en "skideballe" det er blot et godt råd, jeg vil ikke pi..e dig af, men hjælpe dig videre.

Held og lykke med din jagt på en N3200

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 26-05-04 10:22

Tak for rådet

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 26-05-04 10:22

meningen var