/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dit favorit spil (Nokia 6100)
Fra : g_h
Vist : 380 gange
200 point
Dato : 23-05-04 17:47

Der findes et hav af spil, men forklaringen til dem, er begrænset.
Efter at have brugt penge på flere skod spil, vil jeg gerne høre om nogle af jeres favorit spil!
Altså:
1 Spillets navn
2 Jeres vudering
3 Evt. link til placering

MVH
Gert

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 23-05-04 19:34
Kommentar
Fra : g_h

Dato : 23-05-04 19:40

Jeg kender selv de fleste spilsteder og ønsker kun forslag og bedømmelser af rigtig gode spil ( 1-2 og 3 ovenfor)

Gert

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 23-05-04 21:29

Hej jeg mener de her spil kan kører på nokia og du kan prove dem på den pc først www.yetisports.net

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 200 point
Dato : 06-08-04 16:07

Jeg synes at SPLINTER CELL er et rigtig godt spil. der findes tre forskellige verisioner, jeg har kun prøvet det ene af dem men de to andre skulle også være gode. du kan købe dem på MOBILBY.DK. De koster 30 kr. stk. + alm. sms takst

Godkendelse af svar
Fra : g_h

Dato : 25-12-04 14:15

Tak for svaret JacobS..