/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kaburator til puck
Fra : dayworker24
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 23-05-04 14:55

hver gang jeg starter min puck maxi og kører går det så langsom fordi når man gir gas kan man kun få håndtaget halvt om fordi ellers går den død ps kickstarter

Kommentar
Fra : quickshaw

Dato : 23-05-04 16:17

Hvis det kun er når du starter er det jo bare fordi at den er kold....?
Prøv eventuelt med lidt choker

Går den stadig istå når den har "tygget" lidt ?
Har du haft kaburartor pillet af ?....og har du eventuelt fjernet noget... ?

Det kan jo være så meget....forkerte dysser - Eller bare en kaburartor som
trænger til en rengøring....

Skriv lidt mere detaljeret så er det nemmere at pejle sig ind på !!

Venligst

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-05-04 16:49

Det er en firkantet kaburator det er hele tiden hvis man skal op i fuld fart skal man køre på choker hele tiden jeg har haft den pillet af men ingenting er fjernet

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 23-05-04 17:44

den ska nok omdyses så....eller det r jeg næsten sikker på..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-05-04 19:56

Når du skal give choker er det tegn på at den ikke får nok benz derfor skal du et par størrelser op i dyse
Mvh Sune

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-05-04 21:04

den har kørt upoklageligt i lang tid nu sidder den der igen men virker ikke ordentligt ????????????????????? ved ikke hvad gør i

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 01:46

Så er det nok nærmere en utæthed hvis det er noget der er kommet snigende
Mvh Sune

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 25-05-04 09:37

kan det være dyssen der skal være større ??????

Accepteret svar
Fra : trytter

Modtaget 100 point
Dato : 25-05-04 12:07

prøv at rense din karbutaror og spænd dysen psv. godt fast det ka også bare være fordi den ikk sidder ordentligt fast

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 25-05-04 21:00

Tak for svaret trytter.