/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Strømforsyning Dell
Fra : lakrisan
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 23-05-04 00:18

Jeg har en dimension 4550 og har rodet rundt med hvad for en strømforsyning der sidder i. Grunden til jeg er desparat efter at vide det er at jeg vil skifte mit ASUS Radeon 9800 XT/TVD ud med et GF nVIDIA GeForce 6800. Findes der en eller anden måde jeg kan se det eller måle det. Jeg har kigget på min strømforsyning uden at blive klogere. Hvad skal den minimum være for at trække GF nVIDIA GeForce 6800.

På forhånd tak
Lars

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-04 00:55

Har prøvet at lede efter specificationer, men Dell oplyser åbenbart ikke omkring strømforsyning!
Jeg så en test af grafikkortet af Kortet her
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/04/14/8314315
og der bliver skrevet ret indgående om hvad kortet kræver af strømforsyning!

Nvidia anbefaler selv 480 W men alt afhængig af processor skulle en 350 w godt kunne klare det!

Godkendelse af svar
Fra : lakrisan

Dato : 23-05-04 13:00

Tak for svaret tedd.