/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Downloading af film...?
Fra : Dragony
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 20-05-04 18:46

Jeg har først her for 1-2 måneders tid siden fået internet, og jeg er nu begyndt at interessere mig for hvor og hvordan jeg kan downloade nogle gode film. Så hvis du vil hjølpe mig, bliver jeg mega glad!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-05-04 18:54

Inden du går i gang med at downloade film fra forskellige steder på nettet skal du være bevidst om at det ikke er lovligt, når du har gjort op med dig selv at du gerne vil løbe risikoen for at blive "fanget" så findes der flere forskellige steder med varierende risiko for Vira og opdagelse af Antipirat gruppen

Nogle af de mest populære er:

www.kazaa.com
www.limewire.com

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 20-05-04 19:02

Eller du bruger Google, og skriver gratis film download
Men sig aldrig ja til at godkende/installere et lille program, og klik alle popup sider og godkendelses ting væk.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 20-05-04 20:27

hejsa : kazaar og limewire er pt fyldt med vira, ikke anbefalingsværdig , jeg har kun god erfaring med e.mule.no.0.42
faktisk fri for ubehageligheder ,men som better skrev der er altid en mulighed for at blive (knallet)

hilsen
ib

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 20-05-04 20:38
Kommentar
Fra : Dragony

Dato : 20-05-04 20:58

Tusind tak for kommentarerne men det var nu bare fordi at jeg har nogle venner som kender nogen, som kender nogen o.s.v. som tit downloader film. Men hvis det er SÅ risikabelt så tror jeg bare at jeg lader vær!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-05-04 22:03

hehe... Der er nu mange film, og video'er som faktisk ER lovlige at downloade.

Jeg kan anbefale www.suprnova.org

Kommentar
Fra : Dragony

Dato : 20-05-04 22:22

OK men hvordan bruger man det der suprnova.org, nu har jeg nemlig været derinde og når jeg trykker på en film jeg vil downloade kommer der en hel masse volapyk frem.....!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-05-04 22:38

Som du kan se, så står der ude til højre "games" med rødt, og alle de blå i denne rubrik er download som du kan gøre af spil.
Lidt længere nede, kommer movies som er film, lidt længere endnu og du kommer til TV-shows, som også er film, men læg mærke til størrelsen i MB, det skal jo ikke tage flere år om at downloade.
Men altså når du klikker på en blå linie, så skulle du gerne kunne gemme på feks. skrivebordet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 20-05-04 22:39

Du skal først downloade bitorrent.
http://bitconjurer.org/BitTorrent/download.html

Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 21-05-04 11:50

Skal man have specielle programmer for at kunne downloade film

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 21-05-04 11:53

Man skal ha' et specielt program tilat downloade fra suprnova. Det er dét som jeg har givet link til.

Kommentar
Fra : Krizz1000

Dato : 21-05-04 16:03

Jeg kan anbefalde
http://www.dcplusplus.com/

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-07-04 23:11

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 19-07-04 01:32

hej.. Du kan også bruge bittorrent på denne her side http://torrentbits.org
Den er somregelt noget hurtigere end suprnova.org

Godkendelse af svar
Fra : Dragony

Dato : 19-07-04 10:59

Tak for svaret pallebhansen.
Og undskyld at jeg har været å lang tid om at svare, men jeg kom vist til at glemme det her spørgsmål helt.
>\Dragony/<