/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
FINDES DER GRATIS UNLOCK TIL SIEMENS C 6~
Fra : jumpik
Vist : 524 gange
40 point
Dato : 19-05-04 13:34

HEJ FOLKS!

ER DER NOGEN SOM VED OM DER FINDES OG EVT HVOR MAN KAN UNLOCK SIEMENS C60?!
JEG HAR PRØVET AT FØLGE MED DETABEN MEN SYNTES IKKE AT DER BLIVER BESVARET... ?!

HÅBER DER FINDES HJÆLP DER UDE...

JAN

JAN.CARLSEN@PERSON.DK

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 19-05-04 13:46
Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 19-05-04 18:04

hvis du har et kabel kan du selv gøre det gratis.. Se www.helloo.dk under Gratis Download..
Ellers er det gratis om 6 md. blot kontakt dit teleselskab.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 22-05-04 14:14

Jeg menner den mådel skal risset i printbanen,før den kan åbens med kabel.

P.S hvis du risser i printet så mester du grantien.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 22-05-04 19:14

Der er kommet en ny løsning fra Martech som gør at man ikke behøver lave testpoint i telefonerne mere..
Denne løsning kan købes via deres hjemmeside..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : bananclaus

Dato : 29-05-04 16:41

Du kan sende telefonen til mig. Jeg låser den op uden at ridse i printet og din garanti på telefonen forbliver indtakt.

Du finder alle oplysninger på:
www.unlock-experten.dk

Hilsen

Claus

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 29-05-04 20:49

Til bananclaus
Gør du det så gratis som der bliver efterspurt? Eller laver du bare reklame??
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : huko

Dato : 26-07-04 19:31

Hej... jeg gør det gratis.... du behøver ikke sende den til mig... bare skriv til mig på snowwildah3@yahoo.dk hvis du er intereseret..

Kommentar
Fra : annettlarsen

Dato : 04-08-04 19:32

Hej... jeg ville gerne høre om der er nogen som kender en hjemmeside, hvor jeg kan få min siemens C60 låst op gratis
Mvh Annett