/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hvor kan man se sin cd-key?
Fra : hrpt
Vist : 316 gange
111 point
Dato : 18-05-04 23:50

Hejsa

Jeg ville lige høre hvilken fil i battlefield 1942 man skal åbne for at se hvilken cd-key der bruges??
Jeg ved godt der findes programmer der kan vise det, men der må også være en reg.fil eller noget ??

Mvh

Henrik

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 19-05-04 07:13

Jeg går ud fra det er fordi du har vrøvl med din cd-key, så du får lige en guide jeg fandt:
I am getting an 'Invalid CD Key' error, help!
One possible problem that CitrusFreak12 found is that the key in your registry is blank. To fix this, follow these steps:

/*
click your start button
click run
type regedit
hit enter or click ok
expand the folders on the left until you get to the following folder
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 1942\ergc
on the right side, there should be only one key with possible no value
right click this key
click modify
enter your cdkey from the back of your Battlefield 1942 jewel case (with no dashes or spaces)
click ok
click the X to close
*/
Håber det kan hjælpe!
/Thomas

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 16-06-04 20:00

hej Henrik en cd key kan findes på manualen eller i et program på cd'en hvis intet af dette giver resultat så prøv denne hjemmeside hvorfra du kan downloade en cd key crack sikkert http://www.megagames.com/cracks/html/c905760_0.htm