/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Z600 Operatørnavn
Fra : soulprint
Vist : 334 gange
220 point
Dato : 18-05-04 17:49

Jeg vil gerne vide om man kan/hvordan man fjerner operatørnavnet fra en Sony Ericsson Z600...

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 18-05-04 19:00

I følge div. indlæg på www.mobildebat.dk kan det ikke lade sig gøre.

Da jeg ikke selv har SE kan jeg ikke teste det men prøv dette

Fjern operatørlogo fra T68i :
Er du træt af operatørlogoet / baggrunden på din SonyEricsson T68i skal du gøre følgende :

Vælg "opsætning"
vælg "display"
vælg "baggrund"
Vælg "aktiver" og herefter "FRA"

Ved ikke om det virker, men det kan vel prøves

Kommentar
Fra : soulprint

Dato : 18-05-04 19:04

Det slår bare baggrundsbilledt fra, det er jo ikke det jeg ønsker mig...
Jeg vil fjerne den irriterende tekst der står midt i displayet, i mit tilfælde "Telmore"...

Kommentar
Fra : Matoje

Dato : 19-05-04 14:20

Det tror jeg kun du kan ved at indsætte et operatør-logo i stedet :)

Kommentar
Fra : soulprint

Dato : 19-05-04 14:23

Jeg kan kun finde ud af at insætte et baggrundsbillede...
Hvordan indsætter man så et opertørlogo?
Hvis man kan indsætte et operatørlogo er det vel bare et spørgsmål om at indsætte et blankt et af slagsen...

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 220 point
Dato : 19-05-04 17:52

Hej soulprint jeg arbejder tildaglig med mobiltelefoner og en se z600 er faktiks en t-610 ren menu mæsig det kan ikke lade sige gøre på den pågælden model dette gælder også fro t-610/30 og z-600 håber det har gjort dig en smugle kloger selv og det ikke læser dit problem

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-05-04 17:54

selv om det ikke løser dit problem (staveplade gik vist i stykker før) *g*

Godkendelse af svar
Fra : soulprint

Dato : 19-05-04 17:55

Tak for svaret thyfoon.