/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
mariner 60 reservedele
Fra : smut
Vist : 1431 gange
100 point
Dato : 17-05-04 20:39

jeg har vist knust et plejestangsleje på min motor det skal lige siges den ikke kørte meget mere end 10 sek før jeg stoppede den så jeg håber ikke krumtap og plejestænger har taget skade men jeg skal jo bruge nogle nye lejer er der mon nogen herinde der ved hvor på nettet man kan bestille reservedele til en mariner 60 hk bigfoot fra 97?? links modtages med kyshånd jeg må indrømme jeg ikke er meget for og købe hos det lokale bådcenter da jeg syntes priserne hos sådannogen er skruget alt for voldsomt op

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-05-04 21:17

Hej smut.
Her har du lige det link du mangler
http://www.ketner-outdoor.dk/mariner_produkter/motorer/mariner_paahaengsmotorer/

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-05-04 21:18

Gå ind under forhandlerliste

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-05-04 21:22
Accepteret svar
Fra : PLyd

Modtaget 110 point
Dato : 17-05-04 21:59

Hej Smut,

Jeg kender en mand der har ALT (ellrs finder han det i hans gemmer), og som sikkert kan hjælpe dig.
Prøv Kolding Marine Service i Sdr. Bjert - 75 57 20 01 - og tal med Aage...

Good luck
Morten

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-05-04 22:12

->smut
Jeg er ked af at sige det, men du kan ikke købe billige reservedele nogen steder med mindre det er brugte.
Ketner er hovedimportøren her i landet og kan derfor skaffe dig enhver stump til din motor uanset alder og type, men jeg tror ikke det er billigere, end at købe ved den lokale forhandler, hans fortjeneste er formodentlig de procenter han får hos Ketner.
Du har den mulighed at en forhandler kan ligge inde med en defekt motor af samme type og så kan der måske pruttes lidt med prisen på stumperne.
Mit link giver dig forhandlerne og så er det jo bare at få gang i telefonen.

Held og lykke
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-06-04 21:31

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : smut

Dato : 02-06-04 22:06

Tak for svaret PLyd.