/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
i tvivl - hvilken mobil (nokia)
Fra : majbritt05
Vist : 556 gange
200 point
Dato : 17-05-04 14:21

Hejsa

Jeg er meget i tvivl om hvilken mobiltelefon jeg skal vælge. Jeg har længe overvejet Nokia 6100 eller 6610. Jeg har hørt forskellige folk om erfaringer med disse to telefoner, og byder gerne flere kommentarer velkommen.

Jeg har nu fundet ud af, at der er kommet en Nokia 6610i, hvad er forskellen egentlig på 6610 og 6610i? Er det kun kameraet, som er forskellen?

Og hvor godt / dårligt er et kamera som dette?

Jeg kan bedst li' nokia 6100's design, men 6610 og 6610i har jo lidt flere funktioner (FM-radio og kamera) - og designet kan jeg som også godt li' (dog ikke såmeget, som 6100's design).

Har I nogle gode råd?

Er der nogen, som allerede har anskaffet 6610i (er den kommet på markedet? Og er den noget værd?

Jeg tænker også lidt på nokia 7250 og 7250i, men er ikke nær så tosset med deres design, men er de MEGET bedre end de øvrige modeller, som jeg har nævnt? Og hvad er forskellen på 7250 og 7250i?

Jeg har i forvejen en nokia 3510i, er egentlig okay tilfreds med den, men synes den er en smule for stor, og vil gerne have en lidt mere smart telefon.

Kunne det evt. være en bedre idé at købe en 6100 og et fun-kamera dertil? Hvor godt er et fun-kamera?

På forhånd mange mange tak for svar.

Alle kommentarer er MEGET velkomne

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 17-05-04 14:26
Accepteret svar
Fra : henningborchert

Modtaget 210 point
Dato : 17-05-04 15:02

Hejs

Jeg har selv været ivrig Nokia tilhænger lige siden 1996 og har haft adskillige. Jeg har også prøvet en prototype af 6610i og det er en dejlig telefon.

Personlig har jeg skiftet til Sony Ericsson T630, med et Headset med radio i, og kameraet er fornuftigt til det brug jeg har.

Til syvende og sidst er det jo smag og behag der afgør det, og det har været svært for mig at skifte fra Nokia, men T630 var altså lige det der skulle til.

mvh
Henning Borchert

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 17-05-04 15:03

ja, det er selvfølgelig en mulighed. Jeg bryder mig bare slet ikke om 3200's udseende. Og synes at tasterne en MEGET hårde at trykke på.

men ellers tak for foreslaget.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 17-05-04 15:06

tak for kommentaren, Henning. måske skal jeg prøve at kigge nærmere på T630. Jeg har det dog lidt sådan at jeg hælder allermest til nokia. Men derfor kan jeg jo godt kigge på andre mærker

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 17-05-04 15:07

Hejsa

Glemt lige en del af dit spørgsmål.

Den kan fås i dag. Billigste forhandler der har den på lager lige nu er TELMORE A/S, Carl Gustavs Gade 3, 2630 Taastrup.

Pris kr. 1599 uden simlås og abb.

mvh
Henning Borchert

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 20-05-04 15:09

Hej Majbritt,
Jeg kender godt den fornemmelse, at man helst vil beholde Nokia, for det mærke kender man, men har du set
Samsung E700? Den er lille og smart - desværre er prisen også liiiidt højere. Eller hvad med Nokia 6600 ?? Den er da også smart.
Jeg er tilknyttet Telmore og hvis du ikke allerede er det, ville jeg anbefale at skifte til dem. De er rigtig gode og priserne er også helt i bund.

Hilsen Signe

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 20-06-04 19:04

Tak for svaret henningborchert.