/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Gratis unlock kabel til Sony Ericsson
Fra : circelone
Vist : 806 gange
200 point
Dato : 17-05-04 09:07

Hej Henning Borchert

Jeg vil gerne have kablet tilsendt - sender min adresse via din hjemmeside.

Du skal da ha mange tak for - synes det er et rigtig godt initiativ.

Circelone

Accepteret svar
Fra : henningborchert

Modtaget 210 point
Dato : 17-05-04 09:09

Hej Circelone

Du får som den første kablet - og husk at det skal sendes videre i løbet af 8 dage

mvh
Henning Borchert

Godkendelse af svar
Fra : circelone

Dato : 17-05-04 09:11

Tak for svaret henningborchert. Jeg sender kablet videre i løbet af et par dage

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 17-05-04 09:58

Nu er det vel ikke bare et alm datakabel vel? Hvis det er vil jeg meget gerne vide hvilket program som du benytter der kan låse den T610 op?
Hvis det er rigtigt at det kan låses op med et alm. datakabel er jeg da med på ideen med at sende et kabel rundt til folk som er intraseret..'
Håber at få et hurtigt svar. Husk at Alle Nokia koder er stadig gratis på www.helloo.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 17-05-04 10:07

Nej det er ikke et almindeligt datakabel.

Kablet er købt hos www.fonefunshop.co.uk hvor jeg gav 30£ plus forsendelse for det. Software downloade jeg fra deres hjemmeside på denn adresse

http://www.fonefunshop.co.uk/downloads/Unlock_GOLD_v290.exe

mvh
Henning Borchert

Kommentar
Fra : madslodberg

Dato : 21-08-04 18:48

kunne rigtig godt bruge det kabel har hentet soft

Kommentar
Fra : michael999

Dato : 22-02-05 23:04

hej hvad skal i have for at låse en sony ericsson z1010 op da jeg ikke selv kan da jeg ingen kabel har til det

Kommentar
Fra : Heatdk

Dato : 29-04-05 23:47

Kunne også godt bruge lidt hjælp til at få låst en z1010 op.....den er låst til 3.

Torben Hansen