/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HJÆLP TIL NERO- Kan ikke brænde Image me~
Fra : tbayj
Vist : 293 gange
20 point
Dato : 17-05-04 00:31

Jeg ved ikke hvad som er galt, men nu kan jeg ikke brænde Image filer mere. Jeg har taget backup ag en af mine dvd film med dvd shrink. Jeg valgte at skrive en Image, men da den skulle til at brænde vil den ikke acceptere det som filen hedder. Jeg har prøvet ALT tror jeg. Men er der nogle som kan hjælpe?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-05-04 00:33

hvad hedder filen?

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 17-05-04 08:16

nrg fil

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 17-05-04 12:31

Du har været inde under filer og brænd image? nrg er jo nero's egen image format!

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 17-05-04 15:29

Ja, men når jeg prøver at brænde den under dvd shrink går det galt!

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 19-05-04 17:04

Så nu virker det igen...tsk tsk tsk Jeg havde ikke nok plads på min harddisk....Ja, man må jo dumme sig nogle gange :-/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-05-04 17:12

Hvis man ikke dummede sig, så lærte man jo aldrig af sine fejl

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 19-05-04 17:14

Ja, det kan du have ret i. Surt at jeg nåede at formatere det hele. Men okay, nu er det jo så gjort!