/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Computer for damer - findes den??
Fra : emesen
Vist : 492 gange
200 point
Dato : 16-05-04 20:25

Jeg har en gang set et billede/tegning af en computerskærm for damer.
Hele vejen rundt om skærmkanten (der hvor huskesedlerne plejer at sidde) sad der
alskens grej til damer - læbestift/små spejle/pudderkvaste/øjenskygge .....osv
men jeg kan ikke finde billedet.
Er der nogen som kender det og ved hvor jeg kan finde det.
Emesen.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 16-05-04 20:43

Hejsa
Jeg mindes også at have set den, muligvis på www.grineflip.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-04 21:07

Gravesen>
Mægtigt link - men den var der ikke.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 16-05-04 21:13

det er jeg ked af, ved jeg har set den, håber jeg så kommer i tanke om hvor

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-04 21:15

ok jeg venter spændt - men jeg lukker for i dag.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 16-05-04 22:31

Jeg ejer www.grineflip.dk og mindes at have set det omtalte billede...
Jeg kigger lige mine arkiver igennem, er ret sikker på at det er imellem et sted

Carsten

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 200 point
Dato : 16-05-04 23:07

Mon ikke det skulle være denne her:
http://www.grineflip.dk/temp/tmp_001.jpg

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 17-05-04 13:21

Tak for svaret CarstenGP. Det var lige netop det billede. Håber ikke det gør noget at jeg sender det til en af mine veninder.
Emesen.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 17-05-04 14:29

Nej, det skal du da være velkommen til