/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
MqSQL Problem!
Fra : crha
Vist : 430 gange
30 point
Dato : 31-05-02 18:38

Hejsa, jeg har et lille problem angående MqSQL

Jeg bruger IIS5 som webserver på min egen maskine. Jeg hart installeret MqSQL og PHP på den, men der kommer en fejl når jeg uploader noget til MqSQL via phpmyadmin. Alle felterne uploades, men den virker ikke.

Jeg har også prøvet med Apache + PHP + MqSQL og der virker det fint

Er der nogen der ved hvad der er galt?

Kommentar
Fra : crha

Dato : 01-06-02 10:24

Jeg har installeret begge dele, og grunden til jeg bruger IIS er at så kan jeg bruge ASP gratis

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-06-02 13:25

On Fri, 31 May 2002 18:37:33 +0200, crha wrote:

> men der kommer en fejl

Fejlmeddelelse?

--
Christian Jørgensen | He who can does.
http://www.razor.dk | He who can't teaches.
| He who can't teach builds learning systems.

Kommentar
Fra : crha

Dato : 01-06-02 15:52

Sorry jeg afviser igen, men jeg forstod det vist ikke helt.
Kan Apache så køre de samme ASP ting som IIS, altså også ServerCreate.Object eller hvad det nu hedder?

Og den fejlmeddelelse jeg får er bare standard fejlen når bowseren ikke kan finde en eller anden side

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-06-02 23:36

Ja..
Efter hvad der står på activestate's manual kan det lade sig gøre, men det kræver at du følger ovenstående vejledning

Kommentar
Fra : crha

Dato : 02-06-02 10:58

Ok, men nu støder jeg så på det næste problem :)
Jeg har fuldt guiden, men kan ikke få perl til at virke på Apache...