/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Målfaste biltegninger, Hvor findes de?
Fra : FLN
Vist : 1767 gange
20 point
Dato : 28-05-01 12:55

Hej.

Er der nogen blandt Jer bil-interesserede som ved om man på nettet kan finde målfaste tegninger over diverse bilmodeller.
Altså tegninger hvor også ruder, div. "skærmbuk" er tegnet med.

Hvis der er nogle som ved hvor de kan hentes gratis vil jeg blive glad.
Jeg ved godt der firmaer som sælger disse oplysninger på CD / online mv., men hvis man nu kan få dem gratis
De skal bruges til at designe skilte efter.

Mvh
Finn L. Nielsen

--
http://www.klik1skilt.dk
Billige skilte på nettet.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-01 22:40

Gratis kan du ikke, men som du selv skriver og ved, findes der firmaer "
5" i verden som laver disse tegninger under copyright. Men det er en god
investering, og hvis du som du skriver skal bruge dem til skilte-design, er
der nok ingen vej uden om.
Jeg gav omkring 3600 + moms for mine som fylder 6 CD´er, og med ret til nye
opdateringer for et år af gangen.

Lars.....

"FLN" <FLN.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Z8qQ6.5973$rB3.647534@news010.worldonline.dk...
> Hej.
>
> Er der nogen blandt Jer bil-interesserede som ved om man på nettet kan
> finde målfaste tegninger over diverse bilmodeller.
> Altså tegninger hvor også ruder, div. "skærmbuk" er tegnet med.
>
> Hvis der er nogle som ved hvor de kan hentes gratis vil jeg blive glad.
> Jeg ved godt der firmaer som sælger disse oplysninger på CD / online
> mv., men hvis man nu kan få dem gratis
> De skal bruges til at designe skilte efter.
>
> Mvh
> Finn L. Nielsen
>
> --
> http://www.klik1skilt.dk
> Billige skilte på nettet.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-01 10:02

"Lars Gaardsøe" <lars.g@12move.dk> wrote in message
news:Q6.8804$rB3.777473@news010.worldonline.dk...
> Gratis kan du ikke, men som du selv skriver og ved, findes der firmaer "
> 5" i verden som laver disse tegninger under copyright.

ok? og findes de online? hvorhenne?

MVH
Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-01 12:41

Her bla.

http://www.lmtgruppen.dk/bil&logo.htm

http://www.newwavedata.dk/

Lars.

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@###NOSPAM###kontorbutikken.dk> skrev i en
meddelelse news:9evoff$2q1v$1@news.cybercity.dk...
>
> "Lars Gaardsøe" <lars.g@12move.dk> wrote in message
> news:Q6.8804$rB3.777473@news010.worldonline.dk...
> > Gratis kan du ikke, men som du selv skriver og ved, findes der firmaer
"
> > 5" i verden som laver disse tegninger under copyright.
>
> ok? og findes de online? hvorhenne?
>
> MVH
> Thomas
>

Accepteret svar
Fra : gibson