/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Program der viser hvad hver mappe fylder~
Fra : foxdk
Vist : 741 gange
200 point
Dato : 13-05-04 14:30

Hejsa alle sammen

Findes der ikke et program hvor man kan se et billede hvad hver mappe fylder så man bedre kan finde ud af hvor der bliver brugt meget harddisk plads??

/foxdk

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 13-05-04 14:31

ja, windows.......!
hvad mener du??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-05-04 14:35

Fortæller stifinderen dig ikke det du mangler???

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 13-05-04 14:35

ja i stifinder, men synes ikke man har særlig godt overblik over hvad de forskillige mapper fylder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 14:36

vis det er det du mener>
TreeSize

http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml

Manse9933

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 13-05-04 14:42

Manse9933>> ja lige netop sådan et program :)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 14:42

vis du ikke ved hvad Mailware er så betyder det bare at de gerne vil have at du sender en
mail,sikkert for at få en tilbage melding og en e-mail adresse,men det behøver man selvfølig
ikke og jeg kunne ikke selv drømme om det,bruger det selv et lille unyttigt programfor
nyskerrige personer som mig selv.
Mans9933

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 13-05-04 14:49

Okay mailware *S

TreeSize Professional ser også fedt ud :)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 14:50

og dette har jeg brugt til ar dekomprimere mine filer,på min HDD,der ligger altid nogle som man har kommet til at komprimere på et tidspunkt,ikke komprimerede HDD'er har flere fordele
en f.eks.hurtigere søgning bland andet,lang historie,har jeg ikke mere plads så må jeg købe
en større HDD filisofi
NTFSRatio <<<<<

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 14:51

koster Gysser,fuj

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-05-04 14:54

filosofi

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 13-05-04 15:15

hvis du bruger XP kan du bare holde musen over mappen 1sek får du at vide hvor meget mappen fylder

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-05-04 15:22

Et godt program, hvor du næsten kan se alt er Total Commander, der kan downloades herfra http://www.totalcmd.dk/index.php?page=download

Jeg bruger slet ikke stifinder mere efter at jeg har fået dette program.

//bentjuul