/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp til Yamaha BWS
Fra : JohnnyM
Vist : 776 gange
20 point
Dato : 30-05-02 22:39

Hejsa

Jeg har en yamaha bws, og vil gerne have den til at køre lidt hurtiger, men det vil den sq ikke jeg har lige skiftet membranen og sat tun udstødning på men den kører sq kun 35 skal jeg gøre noget ved karburatoren? er der en ledning fra cdi tænding der virker som omdrejnings begrænser eller hva f..... er der galt.....................
Håber der er en der kan hjælpe...............

Johnny

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 30 point
Dato : 30-05-02 22:52

Hej!
Jeg håber du har ændret varioen, der sidder en bøsning der skal væk. Hvis du er til lidt mere hårdt arbejde kan du tage cylinderen af og fræse udstødningsporten op, men husk kun ud til siderne inde i cylinderen "aldrig op", og så kan du lige plane topstykket indtil der er 1,2 mm mellem topstykke og stempel når det er i top, hvis dette er gjordt vil jeg skyde på du har en hastighed på ca: 75 km/t. Så god arbejdslyst! Held og lykke Japse.

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 31-05-02 00:05

har kun en ting at sige.. Køb et tunsæt, altså topstykke cyllinder og stempel. Du kan få et 48 mm. sæt for ca. 900 hos protuna.dk

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 31-05-02 08:08

Undskyld Misteryman. men hvorfor ikke købe hos motoline-racing.com Jeg og alle mine venner køber ikke hos protuna da de fleste ting ikke passer sammen eller kvalitetten er for dårlig, det har på de sidste 4 år kostet os flere motorer så vi køber ikke hos protuna mere.
Japse.

Kommentar
Fra : PWHIM

Dato : 31-05-02 11:43

det ville nog også vare en ide at skifte karpurator ogmåske cylender så skal du nog få fart på.

BWS en fed kværn

Kommentar
Fra : PWHIM

Dato : 31-05-02 11:44

det ville nog også vare en ide at skifte karpurator ogmåske cylender så skal du nog få fart på.

BWS en fed kværn

tjek fx. disse sider

www.stc-tuning.dk
www.protun.dk

Kommentar
Fra : PWHIM

Dato : 31-05-02 11:44

det ville nog også vare en ide at skifte karpurator ogmåske cylender så skal du nog få fart på.

BWS en fed kværn

tjek fx. disse sider

www.stc-tuning.dk
www.protuna.dk

Kommentar
Fra : PWHIM

Dato : 31-05-02 11:45

det ville nok også være en ide at skifte karpurator, og måske cyllinder. Så skal du nok få fart på.

BWS en fed kværn

tjek fx. disse sider

www.stc-tuning.dk
www.protuna.dk

Godkendelse af svar
Fra : JohnnyM

Dato : 31-05-02 12:26

Hejsa
Er der ikke noget med en omdrejnings begrænser i tændings anlæget???

Johnny

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-06-02 06:44

On Thu, 30 May 2002 20:38:32 GMT, "JohnnyM" <JohnnyM.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg har en yamaha bws, og vil gerne have den til at køre lidt hurtiger,
>men det vil den sq ikke jeg har lige skiftet membranen og sat tun
>udstødning på men den kører sq kun 35 skal jeg gøre noget ved
>karburatoren? er der en ledning fra cdi tænding der virker som
>omdrejnings begrænser eller hva f..... er der galt.....................
>Håber der er en der kan hjælpe...............

Har du taget skiven i variomatic'en ??

/Brian

Kommentar
Fra : JohnnyM

Dato : 01-06-02 09:20

Tak der var der noget jeg kan bruge

Johnny

Kommentar
Fra : bsbp

Dato : 04-09-02 21:25

køb et polini evolution tunsæt komplet så rænder den 130