/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Software opdatering til t720
Fra : Yamaha_RD_350
Vist : 297 gange
80 point
Dato : 11-05-04 22:04

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det nyeste software til min T720 og hvor dan man opdaterer den ?

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 11-05-04 22:44

du kan download det fra nettet der findes mange steder osse på dc+

Byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 11-05-04 23:25

Du kan gå ind i den butik hvor du har købt din telefon,og få et gratis software i,hvis den ikke er over 2år gammel.

Kommentar
Fra : Yamaha_RD_350

Dato : 13-05-04 07:19

Jeg tror ikke det hjælper at gå til min Sonofon butik for de har vanen tro allerede erklæret den som vandskadet. jeg afleverede telefonen, da den begyndte at have periodiske fejl som at vækkeuret ikke ringer samt at telefonen nogen gange fryser ved indkomne opkald. Men Sonofon påstod som sædvanligt bare at den var vandskadet og ville ikke gøre noget. jeg har selv kigget på printet og der er så vidt jeg kan se ikke noget der tyder på at den har været våd. Kan det være rigtigt at man skal finde sig i den slags (Det er nu min anden telefon de uden synlig grund erklærer vandskadet).