/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
James bond snydekoder `?
Fra : madsus
Vist : 488 gange
20 point
Dato : 11-05-04 14:34

HALLO NOGEN DER KAN HJÆLLPE MIG `?
I james bond koder står der:
Snydemode:

Bemærk: Denne procedure kræver at du redigerer i en fil, så lav en backup af filen, inden du fortsætter. Brug en tekst-editor til at redigere i filen ''autoexec.cfg'' i "\ea games\nightfire\bond" mappen. Tilføj følgende linjer i bunden af filen:

sv_cheats 1
console 1
Alternativt, start spillet med kommandolinjen "\ea games\nightfire\bond.exe" +console 1 command line.

Start spillet, tryk ~for at vise konsol vinduet. Indtast en af nedestående koder, og tryk på Enter for at aktivere den tilsvarende effekt

HVad mener de med denne linje ?
Alternativt, start spillet med kommandolinjen "\ea games\nightfire\bond.exe" +console 1 command line.
hvad komemr der så til at stå ?"\ea games\nightfire\bond.exe"console 1 command line" eller hvad ?

Eller hvad
HJÆLP MIG PLEASE
MADS

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-04 14:39

Gå ind i genvejen til dit spil og i kommando linien tilføjer du +console 1

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-04 14:40

Og når spillet starter op trykker du på ½ tasten så skulle du kunne skrive snydekoderne!

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 11-05-04 14:55

NEEEEEEEEEJ det virker slet ikke overhovdet ikke har gjort alt man skulle men NEJ har prøvet alkle taster også ½ og ~

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 11-05-04 15:03

Så har du skrevet forkert Prøv at højreklikke på din genvej så egenskaber og i Destination tilføjer du + console 1
Hvad hedder spillet udover James Bond?

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 11-05-04 15:05

"C:\Programmer\EA Games\Nightfire\Bond.exe" svcheats1 console1
sådan har jeg skrevet forkert ?
Skriv hel præsis hvordan der skal stå

Godkendelse af svar
Fra : madsus

Dato : 11-05-04 15:08

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-04 15:10

"C:\Programmer\EA Games\Nightfire\Bond.exe" +console1

Du skal først skrive svcheats, når du er inde i consolen når du har trykket på ½ tasten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-04 15:11

Helt præcis skal du vist skrive sv_cheats 1

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 11-05-04 15:12

hvad mener du lige `?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-04 15:16

"C:\Programmer\EA Games\Nightfire\Bond.exe" +console1 skriver du i destinations feltet og gemmer ændringerne i genvejen. Tryk så på genvejen og start spillet op! Når det har loadet en mission trykker du på ½ tasten skriver det der sv_cheats 1 og trykker på enter! Så kan du skrive f.eks God og tryk på enter så er du usårlig!

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 11-05-04 15:20

jamen skal der komme en snydeboks op ?

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 11-05-04 15:25

for det gør der ik hvor er ved mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-04 15:55

der skal vel komme et lille skrivefelt op!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-05-04 15:58

Så prøv at åbne autoexec.cfg i notesblok og tilføj linierne
sv_cheats 1
console 1

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 12-05-04 13:43

virker stadig ikkke for det sår der allerede !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 15:01

Har du prøvet med shift + ½ ? Det burde godt nok virke nu!

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 12-05-04 16:08

nej

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 16:10

Hmm? Hvad har du tilføjet i autoexec.cfg?

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 12-05-04 17:57

der står kun:
sv_cheats 1
console 1
det er det eneste der står i filen nu !
havd skal der stå ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 18:51

Det er jo rigtigt! Har du prøvet at bruge den danske ~ så? Tryk på Alt gr + tasten lige tilhøjre for å

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 13-05-04 12:55

ja virker heller ikke !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-05-04 13:04

Lidt underligt for udfra din beskrivelse har du jo gjordt alting rigtigt!