/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Moden dame sgs i Århus
Fra : palle22
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 07-05-04 08:14

Af 25-årig lærerstuderende... nogen der ved hvor jeg kommer i kontakt med den slags? Det skal være over nettet, ikke bare i byen. Alder mellem 30 og 45 ca.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-05-04 08:18
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-04 08:30

Som Clan skriver, har du valgt et forkert forum ellers synes jeg du skal prøve at gå til bingo eller enkebal. Der skulle være en mulighed for at møde hvad du søger.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 07-05-04 08:39

hmmm, okay, men så må jeg jo selv lede... vidste jo ikke hvor kompetent det forum var

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 07-05-04 08:48

Selv lede??
Du fik da et par udmærkede links højere oppe, og så er der jo også www.scor.dk

Jeg har på fornemmelsen at din søgning handler mere om sex end kærlighed, så Scor er nok mere egnet end Dating

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 07-05-04 09:00

Tak for svaret Better_Performance.