/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hussar Gearing?
Fra : SoerenSkyggebjerg
Vist : 310 gange
100 point
Dato : 05-05-04 11:11

Er der nogle der ved om en primær gearing til en Yamaha Jog også passer til en CPI Hussar model 2003? Eller er CPI's gearing anderledes?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-05-04 17:12

Normalt geare man slet ikke, men får en anden "racer" variator, og den kan geare op.
Men hvis du gerne vil adskille hele din gearkasse, kan du da godt sætte anden udveksling i.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : SoerenSkyggebjerg

Dato : 05-05-04 18:03

Ja, men det er for at få den over de 85 km/t den kører nu! Jeg har næsten alt tun på den efterhånden og mangler kun gearing, så den kommer til at køre ca. 100 km/t. Og det er altså også begrænset hvor svært det kan være at skifte gearing! Der sidder vel kun en lille tandhjul og et stort......

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-04 22:55

Der er noget der tyder på at de er forskellige, de har forskellige varenumre ved westimport, men de kan svare på det hvis du ringer til dem.
http://www.west-import.dk/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-04 15:51

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : SoerenSkyggebjerg

Dato : 27-06-04 18:47

Tak for svaret pallebhansen.