/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Skifte processor
Fra : thaulow13
Vist : 679 gange
100 point
Dato : 04-05-04 15:00

Kan man skifte sin processor på sin pc?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 15:02

ja da!

Kommentar
Fra : wish

Dato : 04-05-04 15:26

Ja det kan man da. Med mindre du har tænkt dig, at gå fra en AMD til en INTEL(eller omvendt) da de ikke bruger den samme sokkel.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 13:19

Hvis du vil ha et mere detaljeret svar, bliver du vist nødt til at uddybe spørgsmålet!

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 05-05-04 14:23

Ja man kan... men det er heller ikke alle motherbord der kan tage en helt nye processor. Det stå i manuellen omkring dit motherboard hvor høj en processor du kan sætte i.
Ellers skal du også nok ud og anskaffe dig et motherbord og måske også et nyt kabinet.
Så det kræver faktisk nogle flere oplysninger før man kan give et præcis svar!

Kommentar
Fra : thaulow13

Dato : 05-05-04 17:50

Hvordan kan man gøre det og skal man skifte mere end processoren

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 05-05-04 18:27

hvis du trorg at din com bliver hurtiger så vel jeg siger at hvis din motherbord ikke kan tarakke den nye pro...ssor skal
du/ i mårske oxo købe et nyt og så er det ikke så fedt for sådan et bundkort sider skide kod fast og ta dig ikke at

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 18:44

Hvad har du lige nu?

Kommentar
Fra : thaulow13

Dato : 06-05-04 17:46

Der står ikke noget manualen om hvor høj en processor jeg kan sætte i. Der står heller ikke noget om motherboard. Kan i ikke give mig et link til en hjemmeside hvor jeg kan få mere at vide om det

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 06-05-04 18:06

Download Everest http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5
Det vil give dig et ganske godt overblik over din PC's hardware

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:13

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 00:28

Kom du videre?

Godkendelse af svar
Fra : thaulow13

Dato : 29-10-04 18:00

Tak for svaret tedd.