/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
ER DETTE EN JOKE ? :-(
Fra : AEI
Vist : 738 gange
200 point
Dato : 27-05-02 14:48

Kommentar
Fra : AEI

Dato : 27-05-02 14:55

Sorry glemte noget af add

www.bonsaikitten.com

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 27-05-02 14:56

Henvendelse rettes til:

bonsai_info@bonsai.com

Kommentar
Fra : AEI

Dato : 27-05-02 14:59

Til LLE
det må du sku meget undskylde, men jeg forstår ikke denne side...
siden du er så klog må du kunne fortælle mig hvad pointen er med at proppe en kat i en flaske

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 27-05-02 15:01

Ej okay... jeg forstår hvad du mener, føj for den lede.

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 27-05-02 15:41

Jeg håber seriøst det er en joke - det er sgu da sygt.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 14:14

"AEI" skrev d. 27-05-02 13:48 dette indlæg :
>
> www.bonsaikitten.com
>
> sorry glemte sidste halvdal af add
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 27-05-02 16:11

HEJ AEI

Er det et Spørgsmål?

MvH
Croaks

Accepteret svar
Fra : LLE

Modtaget 200 point
Dato : 27-05-02 16:36

Hej AEI

Jeg skrev min kommentar før du postede den korrekte adresse - skægt nok at den forkerte faktisk eksisterer - så jeg trækker selvfølgelig mit skrup-af i mig igen.

Efter lidt søgning kan jeg se at www.bosaikitten.com har været kraftigt debateret i hele verden.. der er startet underskriftsindsamlinger flere steder.. den gode nyhed er at det _er_ en joke... en meget, meget syg joke.

Sagen har været meldt til FBI, men selv om det med mellemrum lykkes at få fjernet siden fra nettet, så lader den til at dukke op igen meget hurtigt.

Jeg forstår til fulde din harme, men det er altså heldigvis "bare" et eksempel på syg humor.. det morer åbenbart nogen at få os andre op af stolene.

- Lars

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 27-05-02 16:53

Lars, gider du dokumentere din påstand?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 27-05-02 17:13

Hej AIE

Nej,---desværre er det ikke en joke,---bare det var
Jeg vil lige henvise til : http://www.kandu.dk/dk/spg/3585 hvor du kan læse yderligere. Som du kan se har jeg givet et link til Spørgsmålsstilleren ang. en side hvor man kan protestere mod disse ekstremt syge mennesker.
Så,--sæt endelig jeres underskrift.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : AEI

Dato : 27-05-02 17:15

Hej Lars
hvis det bare er en joke... Hvordan er de billeder så lavet ???? jeg forstår det var ved at hyle øjnene ud da jeg så misserne
mvh AEI

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 27-05-02 17:23

Åhhh---ser nu det er en anden afgren af det sygelige,----men det gør jo ikke tingene bedre

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 15:54

Den side skal sq ikke have lov til at blive ude... det skulle lukkes.

/Broxgaard
"AEI" <AEI.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:yeqI8.27405$4f4.932547@news000.worldonline.dk...
> "AEI" skrev d. 27-05-02 13:48 dette indlæg :
> >
> > www.bonsaikitten.com
> >
> > sorry glemte sidste halvdal af add
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : LLE

Dato : 27-05-02 17:36

Hvis man kigger grundigt på billederne, så er det tydeligt at de fx ikke rigtigt bruger et skohorn til at få katten ind i glasset.. den kan sagtens komme ind uden og være der, som det ses på det efterfølgende billede.. den ser da heller ikke ud til at være utilfreds eller kæmpe i mod. Andre billeder viser angiveligt et rør der går ind i kattens mund, men det ene ser nu mere ud som om røret holdes under kattens hage mens billedet tages, men hvis man smører noget velsmagende på enden af et rør, så skulle det vel være en smal sag at få katten til at sutte på det.
Mht. hvordan nogle af kattenes øjne ser ud, så kan det jo ganske nemt manipuleres i billed-behandlingsprogrammer som fx PhotoShop.

Specielt hvis man læser godt ned i deres guest book, synes jeg det er helt tydeligt at de tager tykt pis på folk.. prøv at læse der selv.. det er faktisk ganske morsomt meget af det.

Parkenss, linket du giver henviser til Twisty Cats, som er noget helt andet.. som du kan se er spørgsmålet der faktisk også stillet af AEI. Jeg prøvede dengang at finde det omtalte site, men det var taget ned.. det skulle ikke undre mig om der også var tale om en joke, men det kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om med nogen sikkerhed, da jeg ikke har set det.

- Lars

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 27-05-02 18:29

LLE>>> Jeg blev klar over min fejltagelse som du kan se ovenfor. Jeg tror heller ikke at Bonzai Kittens er en sand historie,---det er opdigtet af syge hjerner.

Derimod er Twisted Cat`s desværre en sand historie.;-(
http://www.geocities.com/karmafarms/polytales.htm

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 20:16

En af det "bedste" jokes som er lavet fordi mange tror det er rigtigt, man
kan lædse om det på den amriokanske side om hoags..

Jannie

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:3cf24850$0$11912$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Den side skal sq ikke have lov til at blive ude... det skulle lukkes.
>
> /Broxgaard
> "AEI" <AEI.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:yeqI8.27405$4f4.932547@news000.worldonline.dk...
> > "AEI" skrev d. 27-05-02 13:48 dette indlæg :
> > >
> > > www.bonsaikitten.com
> > >
> > > sorry glemte sidste halvdal af add
> > >
> > > --
> > > Leveret af:
> > > http://www.kandu.dk/
> > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > >
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 22:43

Den side er lukket flere gange men man finder altid en ny udbyder

Nina El Falaki

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:3cf24850$0$11912$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Den side skal sq ikke have lov til at blive ude... det skulle lukkes.
>
> /Broxgaard
> "AEI" <AEI.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:yeqI8.27405$4f4.932547@news000.worldonline.dk...
> > "AEI" skrev d. 27-05-02 13:48 dette indlæg :
> > >
> > > www.bonsaikitten.com
> > >
> > > sorry glemte sidste halvdal af add
> > >
> > > --
> > > Leveret af:
> > > http://www.kandu.dk/
> > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > >
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 15:27

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in news:3cf2a81c$0$97299
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Nina El Falaki
>

Altså Nina, jeg bliver så forvirret når du skriver under Niels Peters
navn

Kate

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 16:21

Hej Kate
Det er fordi det er "katnapper"-tid

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 19:59

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in
news:3cf3a050$0$97276$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hej Kate
> Det er fordi det er "katnapper"-tid
>

Åhja, det jo rigtigt. Skal vi tage til Farum sammen

Kate

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-06-02 19:35

"~*Jannie*~" <lolistanomail@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3cf285ea$0$97301$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En af det "bedste" jokes som er lavet fordi mange tror det er rigtigt, man
> kan lædse om det på den amriokanske side om hoags..
>
> Jannie
>
> "Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cf24850$0$11912$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Den side skal sq ikke have lov til at blive ude... det skulle lukkes.
> >
-snip

Jeg tror osse det er en joke.. en ret dårlig af slagsen! :-/

Kommentar
Fra : LuxusKilling

Dato : 30-01-03 18:46

er i klar over at hver gang i logger ind på bonsaikatte siden, for manden bag siden lidt penge..

Lad vær med at støtte denne sindsyge mand..