/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Klapbord til altan
Fra : Fattig
Vist : 13474 gange
120 point
Dato : 02-05-04 21:00

Hvor kan jeg købe et "klapbord", hvis det altså hedder sådan, til min altan. Et bord der kan monteres på væg og slås op. Jeg er også intereseret i eventuelle mål og pris.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 02-05-04 21:19

hvor stor skal den være og i hvilket materiale

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 02-05-04 21:19

hvor stor skal den være og i hvilket materiale

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-04 21:31

Er det i stil med dette http://www.traevarer.dk/details.asp?ItemID=1041&catid=101 du tænker på.
Det kan også købes i andre mål, samt hvidmalet.

mvh ans

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-05-04 21:31
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-04 21:43

IKEA har måske, jeg købte der for nogle år siden.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 02-05-04 22:48

Klapbord til montering, fortsat..... Det skal helst være kvardratisk og gerne 70 x 70 cm, lamineret eller plast.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-05-04 23:47

> Hej "Fattig"
Gå en tur hen til eksemplevis "Skab-Selv", de har normalt en affaldscontainer med afskæringer fra deres monteringer. Her finder du GARANTERET en plade, som kan passe hos dig.
/PG

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-05-04 08:55

Fattig kig på mit første link der er et af plast som ser ud til at være det du søger men kan ikke se nogle mål såee prøv at ringe til dem
Hav en god dag
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : slemmert

Modtaget 120 point
Dato : 03-05-04 20:25

der er bare det uheldige at plast ikke er velegnet til GØR DET SELV folk
uden tvivl kan du finde en vandfast plade & skruer og beslag - uden tvivl kan du gå ind på pn beslags hjemmesider og finde beslagstyper mv. god fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 07-05-04 15:57

Tak for svaret slemmert. dit forslag vil jeg forfølge.