/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Bordopvasker
Fra : Linda_Jacobsen
Vist : 811 gange
30 point
Dato : 02-05-04 19:42

Hej

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde den absolut billigste bordopvaskemaskine?

Den skal være ny!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-05-04 19:48

Og du har gjort op med dig selv, at den absolut billigste sandsynligvis også er den absolut dårligste?

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 02-05-04 19:53

den billigste opvaske maskine -- er at bruge hænderne og så lidt opvaskemiddel- Det har jeg altid syntes selv om det kan være strengt når man har været mange. Så lad dem hjælpe til. Så er der hygge samtidig. Eller bare skyl det af og vask op dagen efter- også med hjælp fra andre - hav det godt

Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 02-05-04 20:04

Hej igen.

Ja ja det med kvalitet og pris har jeg overvejet.

Jeg GIDER ikke at vaske op længere - jeg har andet at bruge min dyrebare tid til.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-05-04 20:06

Linda

Det er netop det jeg tænkte, og ved at købe den absolut billigste skal du MÅSKE påregne tid på at sende den frem og tilbage til reperation eller bruge tid på knapper der falder af, eller en opvas der ikke bliver ren eller en masse andet.

Jeg ved godt, at jeg maler fanden på væggen, og at der sandsynligvis ikke er nogen maskine der er så ringe, men tænk over det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-04 20:09
Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 02-05-04 20:17

BetterPerformance - kender du et sted eller hvad????????

Nu er det lige sådan at hvis jeg køber en bordopvaskemaskine er der jo 2 års garanti på, og det er ikke nødvendigvis leverandøren men producenten der skal sørge for repAration af opvaskemaskinen på min bopæl......tro mig jeg har købt flere af mine hårde hvidevarer over nettet og det er sådan det fungerer!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-05-04 20:19

Det må du meget undskylde, jeg skal nok blande mig uden om

Kommentar
Fra : poolmasn

Dato : 02-05-04 21:22

Harald Nyborg har en bordopvasker til 1795,-. Jeg har selv haft en magen til i 2 år og den kører upåklageligt (har solgt den videre). Det var den billigste jeg kunne finde til dig.
Mvh. Poolmasn

Kommentar
Fra : poolmasn

Dato : 02-05-04 21:25
Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 02-05-04 22:37

hej jeg har købt min i netto til 1000 virker fint på andet år... de har dem med jævne mellenrum....

Kommentar
Fra : poolmasn

Dato : 03-05-04 08:56

Den fra Netto er den samme model som den fra Harald Nyborg, men den kostede 1295 i netto og det er netop 1 ½ år siden de sidst har været på tilbud i netto.......