/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Piaggio NRG købstanker
Fra : jlasse3
Vist : 495 gange
40 point
Dato : 27-05-02 10:24

Hey,
Jeg går i overvejlser om at købe en Piaggio NRG MC3, er det en god idé, er der nogle som har gode/dårlige erfaringerne med sådan en.

Hvor hurtig kører den uden de almindelige begrænsninger/neddroslinger? Jeg har hørt 90 km/t uden blindrør, plade i kanuratoren & skiven i variatoren, er det rigtigt?

Accepteret svar
Fra : NRGGuy

Modtaget 40 point
Dato : 27-05-02 18:10

Hvis du har hørt det fra mig, ja det er rigtigt!!!
De begrænsninger der sidder er følgende:

Fjerner du skive i vario. = 75 km/t
og blindrør* = 90km/t med vildt** optræk

*Hermed mener der begge de rør der sidder på
udst., luk hullerne og svejs rørene på igen så den ser original,
og sæt så lige den der slange på igen så den ser mere original ud!!!
** Ingen og jeg gentager INGEN kan følge med af afdroslet knallerter!!

Jeg har også hørt at der sidder en plade i karb., med har ikke fået det
bekærftet så hvis du spør' mig så er den der ikke!!!

Hilsen NRGGUY
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 21:05

du skal nok regne med 70-75 irl og måske 85 på speedo
"jlasse3" <jlasse3.news@kandu.dk> wrote in message
news:9_lI8.27330$4f4.925922@news000.worldonline.dk...
> Hey,
> Jeg går i overvejlser om at købe en Piaggio NRG MC3, er det en god idé,
> er der nogle som har gode/dårlige erfaringerne med sådan en.
>
> Hvor hurtig kører den uden de almindelige begrænsninger/neddroslinger?
> Jeg har hørt 90 km/t uden blindrør, plade i kanuratoren & skiven i
> variatoren, er det rigtigt?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : NRGGuy

Dato : 27-05-02 22:57

Hør her Søren!!
Det er jo ikke en god idé at udtale sig om
noget man ikke har en skid forstand på, VEL!!!
Har du måske en NRG??
Jeg har, 110 efter speedo og 90 km/t efter Mazda som blev testet på rulle felt
en uge får mopedos blev målt!!!
Nogen spørgsmål??

Hilsen Søren Jørgensen
NRGGuy Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : NRGGuy

Dato : 27-05-02 22:57

Hør her Søren!!
Det er jo ikke en god idé at udtale sig om
noget man ikke har en skid forstand på, VEL!!!
Har du måske en NRG??
Jeg har, 110 efter speedo og 90 km/t efter Mazda som blev testet på rulle felt
en uge får mopedos blev målt!!!
Nogen spørgsmål??

Hilsen Søren
NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : GSPNRG

Dato : 30-05-02 20:01

Du er fuld af pis NRGGuy! Jeg nægter at tro på du har fået den til at rende så hurtigt!!! Jeg har selv en og det du siger der kan ikk lade sig gøre!
Prøv at gå ind på scooter-forum.dk og spørg dem om det kan passe at den kør så hurtigt! De har forstand på det og vil med 100% sikkerhed også sige det ikk kan lade sig gøre!

Kommentar
Fra : NRGGuy

Dato : 30-05-02 21:52

Så prøv det!!!

Så kom og besøg mig, så skal du satme prøve noget lort der virker!!!
Jeg skal med GLÆDE også afdrosle din, hvis du bor i Nordjylland!!!

Hilsen NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : roogle

Dato : 01-06-02 13:01

Hej Jlasse3 !!

Jeg har en Piaggio NRG og jeg kan kun anbefale den.
Du kan købe min for 14500,- den er 2 mdr. gammel, og har kørt 2400 km. Skiven er pillet, og der er 4 blå dioder, og en stor blå diode i front gitteret samt kraftig LED lys på bagdækket det ser ret vildt ud om aftenen/natten..
Den køre ca. 75- 80 km/t. og så har den et par ridser.

Skriv til Jakob@roogle.dk
Mvh. Jakob

Godkendelse af svar
Fra : jlasse3

Dato : 10-06-02 11:05

Tak for alle svarende!!! Det har julpet mig en del!!

Jeg har lige købt en NRG, så nu skal jeg bare have taget skiverne + blindrøret!