/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS-Kvittering på siemens C25
Fra : mel2000
Vist : 484 gange
20 point
Dato : 26-05-02 22:07

Jeg har en Siemens C25. Jeg har før i tiden fået kvittering på alle sms'er men får det ikke mere. Nu er så spørgsmålet, hvordan jeg får den til automatisk at sende en kvittering. DVS. at indstille tlf. til det. Ikke bare at skrive *0# foran sms'en

På Forhånd Tak!!!!!!!

Kommentar
Fra : ras65

Dato : 26-05-02 22:11

Jeg ved det ikke. Men jeg tror bare du skal ringe til TDK kundeservice. Hvis det er altså det du har!
For de har jo stoppet med det, da de satte priserne op!

Håber det hjalp lidt ellers må du bare skrive igen ;)

Accepteret svar
Fra : llj2002

Modtaget 30 point
Dato : 26-05-02 22:46

Man kan ikke indstille nogen telefoner til det, på nogen kan man vælge det fra, men kun hvis nettet understøtter det, så det har noget at gøre med hvad for et telefon selskab du bruger, før i tiden med mobilix mayday fik man men det er de stoppet med, jeg mener at de fleste orange abonementer har det..
håber du ku bruge det svar..

mvh lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 05:32

"mel2000" <mel2000.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ybbI8.27243$4f4.897426@news000.worldonline.dk...

> Jeg har en Siemens C25. Jeg har før i tiden fået kvittering på alle
> sms'er men får det ikke mere. Nu er så spørgsmålet, hvordan jeg får den
> til automatisk at sende en kvittering. DVS. at indstille tlf. til det.
> Ikke bare at skrive *0# foran sms'en

Jeg er også i besiddelse af en Siemens C25 siden 1999, og jeg har endnu
ikke fundet den mulighed som du ønsker. Jeg prøver at huske at sætte *0#
foran beskeden, når jeg gerne vil have en kvittering.

Claus

Kommentar
Fra : mel2000

Dato : 28-05-02 21:55

Jeg har ikke tdc. jeg har derimod telmore der jo bruger tdc's net.