/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
problemer med autoradio.!
Fra : solgaard
Vist : 659 gange
500 point
Dato : 01-05-04 10:03

Hej alle

Jeg har et underligt problem med mit anlæg i bilen.. det vil kun spille ca. 3-4 minutter cd så stopper og står bare og søger.. det er VIRKELIG irriterende..!

det er et Xzound fra T.hansen med mp3.

og den gør det ved Alle cd'er

det sjove er at den sagtens kan spille radio.. i starten troede jeg nemlig at det var pga den blev for varm.. den har nemlig altid gjort det..

og tror ikk det er sat forkert i.! og det har ikk noget med bilen at gøre for har prøvet det i to biler nu..

garantien er udløbet..

Håber VIRKELIG nogen kan hjælpe.!!!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-05-04 11:01

Hejsa

lyder som om der er fejl ved laserhoved
kommer fejlen også hvis du starter med det sidste nr. ??

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-05-04 15:38

Jeg har haft samme problem med min spiller. Jeg leverte det til reperation og det viste sig at spilleren hadde fået et hårt slag, transportskade troede de det var. De spurte også om om jeg hadde mistet den i gulvet. Den blev lavet på garantien.
alimak

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-05-04 15:41

dk-->
ja den er helt død hvad angår cd efter nogle minutter...

alimak-->
det kan godt være den har fået et slag under transport.. det skal jeg ikke kunne sige.. men tror lige jeg prøver at skille den ad..

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 01-05-04 19:20

Hvis der stadig er garanti, så pil fingrene fra dens skruer
Jeg tror heller ikke, du kan se om noget er "forkert"
Hvis den spiller godt nok i starten, men så laver problemer, er det enten en defekt laser, eller en fejljustering (evt. fra et stød)

Gert

Accepteret svar
Fra : pippen22

Modtaget 500 point
Dato : 04-05-04 12:27

hejsa jeg har selv lige haft det samme problem med den radio fra t-hansen og det er en fejel i det elektroniske i dem den bliver varm og så er der en lodning som sliper og så har den ik forbindelse til leser hoved længer .. jeg har fået byttet 3 radioer i træk fra t-hansen og der efter fik jeg mine penge igen så hvis jeg må give et godt råd så hold fingerne fra den..

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-04 21:52

Tak for svaret pippen22.