/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Piaggio NRG MC3 (Afdrosling)
Fra : NRGGuy
Vist : 1383 gange
33 point
Dato : 26-05-02 20:39

Hejsa!!!
Jeg har lige lånt NRGGuy´s bruger!!!
Han siger tag skiven og blindrøret, så går den 90 km/t!! Hans NRG gør, men min er lovlig, ca. 45 km/t

Men jeg har lige følgende spørgsmål da jeg ikke tror ham:!!

-Jeg har hørt at den org. karp. er en 17,5mm dell´orto, og den skulle
været droslet ned eller er det en røver???
-Jeg får taget skiven og blindrøret imorgen!...
MEN skal jeg så omdyse, eller smide mindre ruller i, eller andet for at
opnå topfarten, som der siges at være 90 km/t
Hvad med slangen som sidder på org. potten, skal dette hul også lukkes?

Hilsen Martin
-Som håber på et svar iaften

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 09:09

Jeg tror ikke den kører 90 km/t, bare ved at tage begrænsningerne, men
jeg er ikke sikkert, men hvis du tager begrænsningerne skal du også have
nogle lettere ruller i, for dem du har i nu er meget tunge (nok 16
grams), for at holde omdrejningerne nede.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 09:10

Jeg tror ikke den kører 90 km/t, bare ved at tage begrænsningerne, men
jeg er ikke sikkert, men hvis du tager begrænsningerne skal du også have
nogle lettere ruller i, for dem du har i nu er meget tunge (nok 16
grams), for at holde omdrejningerne nede.e.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : roogle

Dato : 29-05-02 22:42

Jeg har selv en NRG, der sidder 7,5 grams ruller i som standard!

Kommentar
Fra : GSPNRG

Dato : 30-05-02 19:34

Ja den der med 90 km/t den holder altså ikk rigtig! Jeg har selv en NRG og mit speedo kan godt stå på 90 men det er ned af bakke og egentlig kører den kun 80 der for speedoen er 10 foran!
Skift til 5 grams ruller!!!!

Kommentar
Fra : NRGGuy

Dato : 30-05-02 21:49

Til GPNRG!!

Ok men hvad har du lavet ved den??

Min NRG kørte 75 km/t, 90 efter speedo, kun med skiven uden!!!
Efter jeg så fik fjernet blindrøret, kørte den også 75 km/t, 90 efter speedo, med et bedre optræk!!!
Nu har jeg lige lukket hullet fra katalysatoren (det andet rør på udst. og sat røret på igen, ligeledes blindrøret)
og den render 90 km/t, 110 km/t efterspeedo!!!
Det er ikke katalysatoren der begrænser men røret der fører derop til som laver turbulens i udst. røret!!!
Har org. ruller i!!!!

Hilsen NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : NRGGuy

Dato : 30-05-02 23:48

Skal du have andre ruller så skift til 7-6,5-6 der er mest effekt!!!

Hilsen NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : roogle

Dato : 31-05-02 16:01

Hvordan lukkede du for blindrøret?

Hilsen Roogle

Kommentar
Fra : NRGGuy

Dato : 31-05-02 17:16

Meget enkelt...
Jeg savedeblindrøret af og så svejsede min far det rør som går op til katalysatoren, til indefra, det efter
lukkede han blindrørs hullet med en lille plade og satte blindrøret på igen!!

På denne måde kan man ikke se det!!!

Mit rør ligner et lovligt fordi det er sjevset super pænt.....

Hilsen NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-06-02 01:44

"NRGGuy" <NRGGuy.news@kandu.dk> wrote in message
news:VU9I8.27218$4f4.891361@news000.worldonline.dk...

> Han siger tag skiven og blindrøret, så går den 90 km/t!!
>
Hehe, den kører ikke en skid over 70 km/t :)
NRG'ens speedo har en åndsvag høj fejlvisning!

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com
ICQ# 54047619

Kommentar
Fra : NRGGuy

Dato : 02-06-02 12:13

Til Rapper!!!
Jeg det lige igen...
Min NRG kørte 75 km/t, 90 efter speedo, kun med skiven uden!!!
Efter jeg så fik fjernet blindrøret, kørte den også 75 km/t, 90 efter speedo, med et bedre optræk!!!
Nu har jeg lige lukket hullet fra katalysatoren (det andet rør på udst. og sat røret på igen, ligeledes blindrøret)
og den render 90 km/t, 110 km/t efterspeedo!!!
Det er ikke katalysatoren der begrænser men røret der fører derop til som laver turbulens i udst. røret!!!
Har org. ruller i!!!!

Hilsen NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : sunenoergaard

Dato : 06-08-05 16:27

Hej

Jeg har en Nrg. Er der nogen der kan fortælle mig præsis hvordan man tager blindrøret i udstødningen??
Der er også noget med et andet hul i udst.....?????

Hilsen Sune