/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvad hedder sangen??
Fra : Annehvid
Vist : 974 gange
300 point
Dato : 30-04-04 00:20

jeg har set den på mtv det var et hit i 2000 0g 2001 videoen handlede om en mand der ser en pige den pige blir forelsket i ham og det vises ved at hun går rundt med et hjerte og det hjerte vokser hverdag og til sidst er det så stort at hun ikke kan bære det længere og han vil helst ikke se hende igen fordi han er flov over hendes forelskelse er så overdrevet .... håber en kan hjælpe jeg kender ´hverken titlen eller kunstneren.
Venlig hilsen Anne

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 300 point
Dato : 30-04-04 07:27

Hej Anne.

Jeg kan godt huske sangen, og det er med garanti: Roger Sanchez - Another Chance
Værs'go

Mvh Niels

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 30-04-04 07:55

enig

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 30-04-04 07:55

enig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-04 10:18

Hej ....

Vil lige blande mig lidt - det er en af de sødeste videoer nogensinde lavet .... det er nu ikke fordi hendes hjerte bliver stort af forelskelse - det er stort allerede inden de mødes, men efterhånden som dagen går og folk skubber, skælder ud, er hårde og kolde skrumper hendes hjerte ind, ham fyren hun møder synes bare lige hun tiltrækker sig lidt for meget opmærksomhed, og hans opførsel er yderst skuffende - han ser hende ikke for den hun er - nemlig en pige med et STORT hjerte..... men læg mærke til - at tilsidst selvom hjertet er blevet småt, er det heldigvis ligeså stort igen næste dag .....
- altså en sang om at bevare det store hjerte selv i en hård verden ....

Det var nu bare lige det jeg ville sige .... at sådan forstår jeg videoen.... en lille detalje, men dog ret afgørende *SSSS

Karina

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 30-04-04 15:53

Tak for svaret NielsPT. fedt *S*