/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
ingen lyd
Fra : michaelveilehansen
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 28-04-04 19:04

hej...jeg har en film jeg ikke kan få lyd på.den kører på divx..og jeg får en melding på at jeg mangler en AUDIO DATA 353..ER DER EN DER KAN HJÆLPE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 19:15

Det var ikke mange oplysninger.

Er det på computeren du afspiller?
I hvilket program?
Hvor/hvornår får du denne fejlmelding?

Flere oplysninger tak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-04-04 19:39

lyder jo som et audio problem!
Prøv http://divxstation.com/softwareId.asp?sId=163

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 28-04-04 19:41

JA DET ER PÅ PC'EN...JEG FÅR BESKEDEN I DIVXMOVIES.OG SÅ KAN JEG VÆLGE AT SE FILMEN UDEN LYD...OG DET ER NÅR JEG PRØVER AT AFSPILLE DEN

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 28-04-04 19:50

problemmet er løst...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 19:51

Slå bare Capslock fra.
Programmet du bruger til afspilning af filmen hedder vel ikke divxmovies?
Er det film du downloader fra deres hjemmeside?

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 28-04-04 19:51

...takker får hjælpen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 19:52

Hvad var så problemet - så kan andre måske få glæde af svaret.

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 28-04-04 19:54

nej jeg skrev forkert...det hedder divxplayer.ville afspille den i intervideo windvd4 men det vil den ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 19:55

Ok - men godt det lykkedes

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 28-04-04 19:58

aner ikke hvad problemmet var,men jeg gik ind i windows update og installerede en del programmer,og efter det så kom lyden på

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 28-04-04 19:59

så der har jo nok ligget noget der, der ku bruges

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 28-04-04 20:00

men kan du fortælle mig mig hvorfor den ikke starter automatisk ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 20:03

Er det fra en CD/DVD du afspiller den?

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 28-04-04 21:03

ja det er det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 21:08

Når du lægger CD/DVDen i kommer der vel en boks der spørger hvilket program du vil bruge til den, gør der ikke?
Der kan du hakke af i det program du vil bruge og sætte hak i "brug altid dette program" - så starten den i det program hvergang du lægger den i.

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 28-04-04 21:14

det er jeg med på ,men filmen starter ikke men det må jeg se på senere ,nu vil jeg i seng..sov godt og tak 4 hjælpen

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-04 21:16

Selv tak
Husk på et tidspunkt at lukke spørgsmålet - så fylder det ikke op.

Godkendelse af svar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 29-04-04 07:19

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 10:26

selv tak