/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gratis mobiltaletid
Fra : abc123
Vist : 549 gange
50 point
Dato : 25-05-02 19:40

hej jeg er en pige på 12 år og jeg vil meget gerne have en nokia telefon maybe en 3310, en 3210 eller andet til en rimelig pris vil jeg meget gerne købe den!!!!!!

MAnge hilsner fra sally

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-05-02 19:08

"abc123" <abc123.news@kandu.dk> wrote in message
news:CXPH8.26179$4f4.837492@news000.worldonline.dk...
> hej jeg er en pige på 12 år og jeg vil meget gerne have en nokia telefon
> maybe en 3310, en 3210 eller andet til en rimelig pris vil jeg meget
> gerne købe den!!!!!!
>
> MAnge hilsner fra sally

Sku du mon ikke vente et par år, med at bruge nyhedsgrupperne, eller få din
mor eller far til at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-05-02 19:14

"Ulrik" <Ulrik@stopOT.com> wrote in message
news:3cefd2fd$0$42356$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Sku du mon ikke vente et par år, med at bruge nyhedsgrupperne, eller få
din
> mor eller far til at hjælpe dig.
Alle har ret til at bruge nyhedsgrupperne uanset alder!

Det var måske dig selv der skulle overveje om du havde noget at gøre her.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-05-02 19:40

"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> wrote in message
news:acok9l$1ofb$1@news.cybercity.dk...
> "Ulrik" <Ulrik@stopOT.com> wrote in message
> news:3cefd2fd$0$42356$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Sku du mon ikke vente et par år, med at bruge nyhedsgrupperne, eller få
> din
> > mor eller far til at hjælpe dig.
> Alle har ret til at bruge nyhedsgrupperne uanset alder!
>
> Det var måske dig selv der skulle overveje om du havde noget at gøre her.

lær at kende reglerne, jeg siger ikke at hun ikke må, men at det måske var
en god ide! Denne gruppe er jo ikke en marked gruppe, og selvom hun er 12 år
gælder reglerne også for hende!!

Hvem siger at det er en pige på 12 år? Der er da flere unge drenge som
udgiver dem for små søde piger for at for ting billigere og nemmere.!!

hun overtrådte en regl, og hun fik det fortalt! Hvad er dit problem så?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-05-02 19:44

"Ulrik" <Ulrik@stopOT.com> wrote in message
news:3cefda76$0$66945$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> lær at kende reglerne, jeg siger ikke at hun ikke må, men at det måske var
> en god ide! Denne gruppe er jo ikke en marked gruppe, og selvom hun er 12
år
> gælder reglerne også for hende!!
Selvfølgelig gælder usenet reglerne for hende også, hvilken en af dem har
hun overtrådt?

> Hvem siger at det er en pige på 12 år? Der er da flere unge drenge som
> udgiver dem for små søde piger for at for ting billigere og nemmere.!!
Og? Det er da vel ikke vores problem, da er dem der vil sælge telefonens
problem.

> hun overtrådte en regl, og hun fik det fortalt! Hvad er dit problem så?
Hvilken regel???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-05-02 19:59

"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> wrote in message
news:acom20$1qnt$1@news.cybercity.dk...

> Hvilken regel???

Ved du hvad mester, hvis du ikke kender reglerne, skal du slet ikke rette på
mig!
Hun skrev en topic som ingen relevans havde med indholdet.
I denne post skrev hun noget som ingen relevans har for gruppen, da der er
en marked gruppe til mobil!

Du blev måske sur, fordi jeg rettede på hende, det er også ok, men alle skal
følge reglerne.
Så let er det

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-05-02 20:05

"Ulrik" <Ulrik@stopOT.com> wrote in message
news:3cefdee6$0$23206$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ved du hvad mester, hvis du ikke kender reglerne, skal du slet ikke rette

> mig!
Det må du undskylde, jeg følger også med i dk.marked.privat.telefon.mobil og
så ikke at det ikke var denne gruppe.

> Hun skrev en topic som ingen relevans havde med indholdet.
Det er der mange der gør, hvis du skulle rette alle dem, så ville du ikke
have tid til andet.

> I denne post skrev hun noget som ingen relevans har for gruppen, da der
er
> en marked gruppe til mobil!
Det har du ret i.

> Du blev måske sur, fordi jeg rettede på hende, det er også ok, men alle
skal
> følge reglerne.
> Så let er det
Det har du ret i, jeg undskylder endnu engang.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-05-02 20:32

"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> wrote in message
news:acon94$1s7v$1@news.cybercity.dk...
> "Ulrik" <Ulrik@stopOT.com> wrote in message
> news:3cefdee6$0$23206$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Ved du hvad mester, hvis du ikke kender reglerne, skal du slet ikke
rette
> på
> > mig!
> Det må du undskylde, jeg følger også med i dk.marked.privat.telefon.mobil
og
> så ikke at det ikke var denne gruppe.
>
> > Hun skrev en topic som ingen relevans havde med indholdet.
> Det er der mange der gør, hvis du skulle rette alle dem, så ville du ikke
> have tid til andet.
>
> > I denne post skrev hun noget som ingen relevans har for gruppen, da der
> er
> > en marked gruppe til mobil!
> Det har du ret i.
>
> > Du blev måske sur, fordi jeg rettede på hende, det er også ok, men alle
> skal
> > følge reglerne.
> > Så let er det
> Det har du ret i, jeg undskylder endnu engang.
sorry fra mig også, jeg kunne også bare tie stille næste gang. Men det er
lidt svært nogen gange :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-05-02 18:09

> Sku du mon ikke vente et par år, med at bruge nyhedsgrupperne, eller få
din
> mor eller far til at hjælpe dig.

Var det ikke bedre at du forklarede hende hvad hun har gjort galt istedet.
Dit svar er stort set ubrugeligt.

Mvh

John K

Kommentar
Fra : abc123

Dato : 26-05-02 19:51

Hallo gider i lige at tage det lidt roligt!!!!!
jeg kom til at skrive den topic forkert jeg ville have rettent den men kunne ikke finde ud af hvordan man skulle gøre det men hvis det er så galt kan jeg da godt rette det meeeen... kunne man ikke ta´ og tage en slapper for helt ærlig altså!!!!!??!!!!!
ingen er vel helt fejlfri!!!!

hilsen fejlen!!!!

Kommentar
Fra : abc123

Dato : 26-05-02 19:53

tag det da for helvede roligt jeg lavede en fejl og det må du ´´meget meget´´ undskylde men helt ærligt derfor behøver man vel ikke at flipe sådan total vel????

hilsen fejlen!!!

Kommentar
Fra : abc123

Dato : 26-05-02 19:55

helt ærligt prøv lige at tage en slapper selfølgelig er jeg en pige men der er vel ikke nogen grund til at flippe sådan vel????? alle kan vel lave en fejl og det må du meget undskylde men helt ærligt!!!!

hilsen fejlen!!!

Kommentar
Fra : abc123

Dato : 26-05-02 19:59

hej jeg havde lavet en fejl og det må du meget undskylde jeg ved godt hvordan man bruger det her sted men jeg lavede en fejl OKAÝ!!!!!

Hilsen abc123

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-02 11:20

http://www.wannasave.dk har absolut de billigste mobiltelefoner. Elers kan du lave en sammenligning på http://www.pricerunner.dk