/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
mangler CD key til cs
Fra : eddie_skov
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 27-04-04 18:33

Er der en der kan hjælpe mig med et cd key til CS ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 18:38

Tror den kan købes hos Merlin

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-04 19:00

eller hos
Bog & Idé
Electric City
Elgiganten
Bilka
Fona
Expert
Total
og alle andre i samme kategori... pris ca. 150,00 vingummibamser

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 19:15

Refi har du et opmærsomhedsproblem ?

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 19:15

Refi har du et opmærsomhedsproblem ?

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-04 19:21

fuck ned og køb spillet copysvin

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 19:24

sætter dig gerne på plads luke2000 og ligedan din far refi hver gang
Held og lykke med at blive til grin fremover.
Skal nok ydmyge jer når I stikker jeres ignorante fjæs frem.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 27-04-04 19:28

her kan du finde en vil jeg tro www.fastcrackz.com

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 19:36

Er der nogen der har et problem?????
Gå end på jeres legetøjssider og leg.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 19:41

refi !!

prøv lige www.stavekontrollen.dk inden du leger smartass næste gang.

end = ind
Så drop dit smart i en fart.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 19:47

Hvem er det der tror han er smart ? - Kender du ikke Kandu´s regler ?

Er der noget du ikke forstår ?

Dit spørgsmål gik på hvor du kunne få en key - og det fik du svar på.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 19:55

du er jo et temmelig stort fjols at høre på.
Er du bare smart i en fart så hold da din kæft LUKKET.
ejer du kandu ?? NAR
Stik fjæset frem og du vil blive ydmyget HVER gang

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 50 point
Dato : 27-04-04 20:01

eddie_skov:

Jeg ved ikke helt hvad du skal bruge din cd-key til, for hvis du bare vil spille cs imod bots eller via LAN, kan du bare bruge hvilken som helst vilkårlig 14-cifrede kode, fx. 1234567890123 eller lign...

Hvis du derimod skal bruge din cd-key til at spille over nettet, ja så må du ud og købe spillet originalt. Du kan evt. købe half life originalt her: http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=34432 til 99 kr. Med dette får du en cd key, som du så kan benytte dig af når du skal spille på nettet...

Og til alle jer andre: Skulle vi ikke heller tage og koncentrere os om at besvare Eddie_skov's spørgsmål, i stedet for at komme med moralske bemærkninger og tilsvining af andre brugere. Der er intet galt eller ulovligt i dette spørgsmål, så jeg ser ingen grund til moral-prædiken!

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 20:02

Brug du bare din tid på det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 20:03

Det kan du sikkert finde på kazaaa lite Men ved ikke om det er lovligt

Spørg Refi

Mvh Sune

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 20:04

tak til ostemanden, men tror refi savner den opmærskomhed han ikke fik i sin barndom.
eller manden måske bare keder sig og intet liv har

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 27-04-04 20:06

Hvis du har fået et svar du kan bruge, og dette har løst det eventuelle problem du måtte have i begrundelse for at stille spørgsmålet, bedes du lukke spørgsmålet!

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 20:06

eller refi slet og ret er blevet misbrugt i sin barndom hva ved jeg.
Han er tilsyneladende sluppet fri af spændetrøjen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 20:09

"ostemanden"
Skulle vi ikke heller tage og koncentrere os om at besvare Eddie_skov's spørgsmål (det var det jeg gjorde-se første svar)

"sune"
Du kender godt Kandu´s regler så det er kun provokation.

"eddie_skov"
Det er der vist ingen grund til at kommentere.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 27-04-04 20:10

Dette gider jeg ikke følge med mere i... Hakket i "Ja tak, send mig en e-mail..." er fjernet, og jeg foreslår at du lukker spørgsmålet ved at acceptere den kommentar, som du mener gav svaret/løsningen på det spørgsmål/problem du end måtte have.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-04 20:11

Eddie Skov Du er en idiot... Alt hvad jeg har at sige om dig

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-04 20:12

? får du mial hver gang der skrives ???

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-04 20:12

Nyd dem

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-04 20:12

En mere

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-04 20:12

Vil du have mere

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-04 20:13

Og mere

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 20:16

så længe refi vil ydmyges forsætter jeg gerne...HADER arrogante stoddere som ham

Kommentar
Fra : smut

Dato : 27-04-04 20:17

hold kæft hvor er det her til grin

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 27-04-04 20:51

jeg tror eddie_skov har den originale cd men bare er blevet bandet hvis man bliver bandet kan du ikke spille i en årrække surt når man jo har købt spillet.
men eddie_skov så vidt jeg ved er du nok nødsaget til at købe et nyt spil sorry
mvh Granslam

Kommentar
Fra : smut

Dato : 27-04-04 20:55

hvis han er bannet og han har fast ip så kan han være så uheldig at det ikke hjælper

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 20:59

er nu ikke mig men min søn og ja han sir han er blvet bannet, men har ikke fast ipadresse.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 27-04-04 21:04

så tror jeg desværre ikke der er andet og gøre end og køde et nyt spil og så er det slut med cheats ellers bliver han bare bannet igen

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 21:07

er det derfor han er blevet bannet, for til mig sir han at han ikke ved hvorfor *gg*

Kommentar
Fra : smut

Dato : 27-04-04 21:35

det er det garanteret ellers er der vel ingen grund til og banne ham men han kan jo også have svinet de andre spillere han har ihvertfald gjort noget han ikke skulle have gjort men du kan jo holde ham på pinebænken en uges tid inden han får et nyt spil (det koster en hund) så har han vel lært det

Godkendelse af svar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-04-04 22:05

Tak for svaret ostemanden.