/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
den ene brystvorte er hævet
Fra : Srithus
Vist : 3683 gange
100 point
Dato : 27-04-04 13:15

er der nogle der kan hjælpe??

den ene brystvorte er hævet meget, tror i at der er sket noget?
skal man kontakte en læge?

hvor kan man få svar til sådan noget?

brystvortet er hævet og når man rør ved brystvortet er den meget hård forhold til den anden.

hjælpppppp.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 27-04-04 13:17

Så ville jeg gå til lægen.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 13:18

Din læge er nok den bedste til at give dig et sikkert svar.
Ellers bliver det jo gætterier.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-04-04 13:19

> Srithus
Er du pige eller dreng ?
/PG

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 27-04-04 13:20

jeg ville også gå til lægen det er sikkert ikke noget men synes nu der lige er en læge som skal kigge på det... hilsen Louise

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-04-04 13:20

Enig med jakjoe og refi... vi kan jo ikke se det her, eller foretage mamografi, så helt enig - ring og få tid hos din læge. Det er højest tænkeligt kun en "naturlig" ting... så "no panic".
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : deleur

Dato : 27-04-04 13:23

kvinde eller mand... det kan da bare være en hævet kirtel - det lyder ret ufarligt!!!!
Jeg ved ikke om du tænker på kræft osv - men så kan jeg da berolige dig med, at sådan er historikken for kræft slet ikke!
Måske er det bare en trøje der har generet.. Men, hvorfor bruge tid her - tag du et smut til lægen som forelslået!
hilsen deleur

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 27-04-04 16:54

uanset om du er dreng eller pige,hvis du ikke er særlig gammel lyder det til at det er en af de naturlige ting som hører til ens udvikling (pubertet).Hvis du derimod er ældre så søg læge,da det kan være tegn på noget andet,eller hvis du er piercet er dette måske årsagen,så søg da også læge,da det kan være tegn på betændelse.
eskild

Kommentar
Fra : Daniel_Bilstrup

Dato : 12-05-04 16:59

jeg har selv prøvet det engang og mange af mine venner har også prøvet det. Jeg tro jeg var omkring 14 år. Jeg lod det være og det forsvandt selv efter et par måneder. En af mine kammerater gik til læge med det men fik af vide at det bare var noget med en kirtel. Han skulle også bare lade det være og det gik også væk af sig selv.
Derfor er jeg ret sikker på at det er naturligt og væk om et par måneder.

Mvh. Daniel

Kommentar
Fra : Matoje

Dato : 13-05-04 01:13

Jeg synes afgjort du skal tage til læge, hellere blive tjekket en gang for meget, end en gang for lidt :)

MVH
Matoje