/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Ideer til badeværelse/inspiration
Fra : Helle13
Vist : 1226 gange
100 point
Dato : 26-04-04 09:20

Står for at skullle renovere mit badeværelse,men jeg mangler inspiration mht farvevalg,fliser,karbad el brus osv.Er der nogen der kender nogle gode links bliver jeg glad. Jeg har prøvet at "goggle "mit spørgsmål

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 26-04-04 09:25

Dette har så ikke noget med link at gøre, men jeg kan ikke lade være med at sige, at hvis du skal have badekar, så husk at installere musik derude..
mvh Bvh

Accepteret svar
Fra : legind

Modtaget 110 point
Dato : 26-04-04 09:43

her er der måske noget at hente www.badenergi.dk

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 26-04-04 09:48

Vi er lige færdige med at omdanne et tidligere køkken til vores drømme-badeværelse.
Vi har mørkt skibsgulv, klassiske off-white fliser, en tynd "bort" i samme farve træ som gulvet, mørk-mandarin på pudsede vægge ("toscana-gult).
Smukt ovalt badekar indbygget i repos med et trin op (både så det er let at komme ind i badekarret, og fordi man så kan sidde på repos'en.), stooor brusenieche (plads til to!), rund håndvask indbygget i træskab etc.
Jeg elsker bare det badeværelse.
Hvis du er interesseret, kan du gi' mig en e-mail- adresse, så kan jeg sende dig et par billeder.
frieda

PS: bvh: ja, selvfølgelig mulighed for musik og godt lys. Jeg holder meget af at læse i badekarret

Kommentar
Fra : BULLEVAP

Dato : 10-05-04 03:01

Jeg tror jeg har en side til dig som kan være interessant.
http://www.evers.dk/forsideny.html
ellers er jeg ening med frieda - trenden er pudsevægge og mathvide vægfliser og store brusernicheer og mørke gulve..

Bullevap

Godkendelse af svar
Fra : Helle13

Dato : 10-05-04 11:03

Tak for svaret legind.