/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Miracle Groom - kan det fås i DK ?
Fra : WJA
Vist : 322 gange
40 point
Dato : 25-04-04 19:45

Jeg har læst og hørt er det findes et produkt der hedder Miracle Groom, det skulle være en slags tørshampoo, til både katte, heste og hunde.

Er der nogen der kender produktet og ved om det kan fås i Danmark?

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 25-04-04 19:54

jeg har aldrig hørt om det

Kommentar
Fra : WJA

Dato : 25-04-04 20:02

Her er linket til det produkt jeg omtaler http://miraclegroom.com/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 22:02

Det kan det sikkert - det hedder nok bare noget andet alt efter hvem der fremstiller det.
Prøv at tjekke de danske hjemmesider der sælger den slags.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-04 22:12

Mon ikke her er noget - det er tilsyneladende fra samme firma
http://www.cultus.dk/forside.htm

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 28-04-04 22:37

Der findes en tørshampoo inden for næsten alle producenter af shampoo, der er også en her

http://loppetjansen.gpserver.dk/product_info.php?cPath=31_83&products_id=771

Karin

Kommentar
Fra : Eifelvuf

Dato : 09-06-04 16:41

Hej.

Jeg ville bare fortælle, at jeg er simpelthen forbløffet - ja måske endda ligefrem overvældet, og at mine tårekanaler kniber en lille én, når jeg ser så fantastiske, smukke samt ikke mindst ; nærmest hysterisk oplysende svar som det "refi" er kommet med i dette spørgsmål.

Utroligt "refi" - hvordan kunne du dog være SÅ skarp i sådan en, ja nærmest paniksituation, hvor der stilles sådanne spørgsmål (som kun GANSKE få i verden har kapacitet nok til at svare bare lidt fyldestgørende på - herunder du "refi")- åbenbart også uden at du kom til at ryste på hånden.

Af alle verdens kendte vidundere, - er dit svar i sandhed det niende vidunder. Intet mere, intet mindre.

Fantastisk, lad os få flere af sådanne svar !

Der kan i alle se, HVAD man kan få ud af, at lytte efter, - til gode svar, som "refi"´s.

WOOOOW - keep up the good work "refi" ! ! !

Med venlig hilsen

Eifel & Co.