/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD Skiver til BTC DRW-1008IM
Fra : executor
Vist : 256 gange
50 point
Dato : 23-04-04 16:26

Hvilket mærke af skiver kan jeg bruge til min DVD brænder (BTC DRW-1008IM)??? Jeg har købt 25 stk. DATAMART, men dem vil NERO ikke brænde til

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-04-04 16:51

Den burde kunne klare de fleste...
BTC 8 x DVD Brænder kan klare +/-. BTC har gjort meget for at få brænderen til at virke sammen med næsten alle medier.

Så prøv et andet mærke - Medmindre Nero ikke er sat rigtigt op?

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 23-04-04 17:11

På nedenstående side kan du se hvilke erfaringer nogle brugere har haft med forskellige medier på din brænder.

http://www.dvdrhelp.com/dvdwriters.php?DVDname=btc+1008IM&cdrs=&cdrws=&dvdrs=&dvdrws=&dvdprs=&dvdprws=&dvdrams=&buffer=Any&list=0&orderby=Name&Search=Search

Jensen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 17:23

Du kunne jo prøve en firmware update og se om det løser problemet!

Kommentar
Fra : stefanahm

Dato : 23-04-04 17:25

Hej executor

REFI har ret den kan brænde på de fleste.
Dog er DATAMART ikke nævnt blandt de anbefalede medier.

Prøv at se på dette link :
http://www.dvdrhelp.com/dvdmedia.php?dvdmediasearch=&dvdmediadvdridsearch=&type=6&size=All&dvdburnspeed=All&searchdvdwriter=172&searchdvdwriterfirmware=&searchdvdplayer=&order=Name&search=Search+or+List+Media

Men det lyder mærkeligt at NERO ikke vil brænde, det må være brænderen der ikke godkender mediet og medddeler dette gennem NERO !!

Held og lykke

Stefan

Kommentar
Fra : stefanahm

Dato : 23-04-04 17:28

RYE JENSEN
Beklager meget dit forslag var ikke kommet igennem da jeg sendte !!!!

EXECUTOR
Venligst se bort fra mit indlæg, da det er magen til et tidligere !!!

Beklager

Stefan

Kommentar
Fra : executor

Dato : 23-04-04 18:21

Hvordan sætter jeg NERO rigtigt op??

Kommentar
Fra : executor

Dato : 25-04-04 00:21

Kan det have noget at gøre med at min CPU er for lille (P3 600 MHz)??? Der står at brænderen kræver en P3 800 MHz

Jeg har ingen problemer med at brænde almindlige cd'er

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-04-04 00:49

Måske! Kommer Nero ikke med en fejlmeddelelse?

Kommentar
Fra : executor

Dato : 27-04-04 06:05

Nej det gør den ik. Computeren fryser bare fast

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-04 13:21

Det kunne jo være at din filcache på nero er for lille! Du skal jo gerne ha omkring 4.7 gb fri harddiskplads for at brænde en dvd!

Kommentar
Fra : executor

Dato : 29-04-04 06:24

Jeg har 18.1 GB fri HDD plads

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 10:34

DVD-brænding kræver større processorkraft - så det er da muligt at de 600 Mhz ikke er nok.

Hvor meget Ram har du?

Kommentar
Fra : executor

Dato : 29-04-04 13:05

Jeg har 480 MB Ram

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 13:12

Da du ingen problemer har med CD-brænding er det dandsynligvis din CPU der er for lille. Det kræver som sagt noget mere at brænde DVDer.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 13:26

I nero kan du sætte fil cache størrelsen. Sæt den højere op, og sæt altid Nero til at cache filen på HD inden brændingen. Altså ikke on the fly. Og prøv evt. med et andet media mærke

Kommentar
Fra : executor

Dato : 01-05-04 20:37

Jeg kan fint brænde DVD film i Win 98, men ik i Win XP

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-05-04 20:45

Du kan jo prøve at upgradere winaspien!

http://www.nero.com/en/631940733573829.html

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:52

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar