/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD brænder
Fra : palle22
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 23-04-04 11:04

Hej.
Skal have mig en dvd brænder... Er det her noget der kan anbefales? Kan den tage de forskellige former for dvd? Og vigtigst, kan den tage dem der bliver standard i fremtiden?
Er hastighederne okay? Har slet ikke forstand på dvd drev

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 23-04-04 11:32

Kan kun sige en ting : Pioneer, de kører med 8X og det virker 100%

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 23-04-04 11:39

En ting er sikkert! Der er ikke noget der er fremtidssikret indenfor computere og udstyr! Men med de priser der er på dvd brændere betyder det jo heller ikke så meget!
Jeg har selv en LG 4081 som jeg er meget tilfreds med! Den brænder på alle nuværende standarder, og på næsten alle medier, selv de billigste!
Du kan jo prøve at gå ind på www.edbpriser under DVD brændere og kigge på bruger vurderinger på de forskellige brændere!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-04-04 11:40
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-04-04 13:23

Plextor har altid været kongen, men dyr. Desuden har de en fantastisk on-site garanti.
(Blivet afhentet/leveret med kurer).
Det er dog NEC, der levere indmaden til de nye Plextor brændere, så jeg ville vælge en NEC der er meget billigere.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 23-04-04 13:28

Tak for svaret tedd.