/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Manual til Fujifilm finepix S3000
Fra : mismo
Vist : 588 gange
125 point
Dato : 23-04-04 08:23

Jeg mangler en manual på DANSK til finepix S3000, Jeg kan finde masser af engelske - men det kniber med at finde en dansk.. håber at der er en eller anden der kan hjælpe mig med mit lille problem..

på forhånd mange tak

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 23-04-04 08:26

De er så "billige" disse "lavprisvarehuse-kamaraer" at der ikke bliver lavet en dansk manual...desværre!
Måske er der nogle som alligevel har én eller har selv oversat den fra engelsk?

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-04-04 10:28

Har du forsøgt hos en forhandler.

http://www.fotoshoppen.dk/shop/

Her sælger de Finepix S3000 incl. Dansk manual.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-04-04 10:35

Du kunne jo også kontakte Fujifilm i Danmark og høre hvad den danske manual koster.

http://www.fujifilm.dk/digi.php

E-mail: fujifilm@fujifilm.dk

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : mismo

Dato : 24-04-04 00:22

ja... jeg har undersøgt det hos fuji.. og de siger at der ikke laves en disideret dansk manual, der medfølger en dansk henvisning til den engelske manual, men den kan ikke downloades hos fuji og de vil have 400 kr for den... jeg kunne evt. købe kameraet i danmark, men hvorfor betale 600 mere for det..??? jeg kan godt nøjes med den engelsk manual, men det kunne jo være at der var nogle svære tekniske ord, derfor ville den danske være god at have ved siden af..
jeg har lige forøget mine point, for der må være en der ved hvor jeg kan finde et link, scan eller en fil som har denne manual... en eller anden ligger helt sikkert inde med det samme kamera... jeg håber at der er en eller anden der har et godt og brugbart svar... tak for de svar der kommet..de kan bruges men er ikke helt nok til at jeg vil give jeg point for dem...

Mismo/TS