/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Havearkitekt
Fra : fleng
Vist : 735 gange
150 point
Dato : 22-04-04 18:33

Vi skal ha lavet en ny have. hvad er det bedste program til at tegne en skitse/tegnig med.

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 22-04-04 19:30

Hej fleng

Dette var det eneste jeg kunne finde til næsten ingen ting.

http://www.5dollarsoftware.com/3dholade40se.html

mvh Torben

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-04-04 19:44

Det bedste til det formål er sikkert stadivæk blyant lineal og papir!

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 23-04-04 13:45

ja jeg havde tænkt mig lave det i en 3D med de elementer som vi vil ha således vil kunne vurdere forløbet inden vi går i gang med graveriet og det er ikke lige min bedste side.

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 23-04-04 13:46

ja jeg havde tænkt mig lave det i en 3D med de elementer som vi vil ha således vil kunne vurdere forløbet inden vi går i gang med graveriet og det er ikke lige min bedste side.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-04-04 21:13

Hej fleng.......
Vil du ikke smide en kommentar ind her http://www.kandu.dk/dk/spg/39106
Der er lidt point til dig.....

Mordex.

Accepteret svar
Fra : dahm123

Modtaget 150 point
Dato : 24-04-04 21:57

Hvis du skal have en ny have, anbefaler jeg at få en konsulent fra haveselskabet, du skal betale 1 års medlemsskab ca. 300 og så 11-1600 for en haveplan. Du får en skitse incl.forslag til beplantning (= indkøbsseddel) præcist som I er belvet enige om på Jeres møde. Dvs. lys og jordbundsforhold er diskuteret. Skal du ud og købe planter kan fejlkøb hurtigt æde de penge. De er derfor givet særdeles godt ud. Se www.haveselskabet.dk for flere oplysninger

Godkendelse af svar
Fra : fleng

Dato : 09-05-04 13:32

Tak for svaret dahm123.