/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Mærker til en yamaha?
Fra : enevoldsen4200
Vist : 1588 gange
100 point
Dato : 22-04-04 11:33

Hejsa

Jeg har en yamaha fz 750 fra 1987 som har været total skadet som jeg er ved at genopbygge.
Jeg skal også male den, men jeg har ingen mærker til at sætte på den bagefter ( f.e.k yamaha, fz 750, samt alm. stafering o.s.v) .
Hvor kan jeg købe dem henne?
Kan jeg selv lave dem? (kan det betale sig?)
Da budget er lidt skrabet, søger jeg efter forskellige steder hvor de kan købes, så jeg kan samligne priser.
Jeg ved godt at de fleste af de mærker som sider på er malede på fra ny
På forhånd tak, og tak for en fed side.
Enevoldsen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-04-04 11:37

Det kunne da være at der var noget her.

http://www.gtsadler.dk/sadler.htm

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-04-04 11:46

Der findes forskellige firmaer(som regel enkeltpersoner) som laver disse mærker til ALVERDENS mc,biler knallerter osv. Jeg har selv benyttet mig af disse firmaer når jeg er til stumpemarkeder rundt omkring i landet (og udlandet) Min kammarat er pt på vej til et stort stumpemarked i Tyskland og kunne måske kigge efter det du mangler til din mc.

Jeg kan også prøve at finde ham jeg købte mine transfers af, men jeg kan først når jeg kommer hjem i aften.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : castin

Dato : 22-04-04 11:56
Kommentar
Fra : enevoldsen4200

Dato : 22-04-04 12:13

Hej Palle

Det lyder sgu kanon hvis du gad at kigge efter ham du købte din af.

Mvh
Enevoldsen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-04-04 12:32

Det er en aftale. Jeg prøver i aften.

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-04-04 19:41

Nu har jeg fundet én af dem jeg har købt stafferinger/transfers af et par gange:
http://www.netbix.dk/

Jeg købte også mærker af en vis Keld Brüener fra Midtjylland et sted?... men ham kan jeg desværre ikke lige finde adressen på. Men den førstnævnte er heller ikke så ringe endda.

Håber du får en DEJLIG Yamaha ud af dine anstrengelser.

Held og lykke!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : bne

Dato : 28-05-04 08:48

Du kunne også prøve at ringe til Lars fra www.dinmc.dk , han laver folie til alle formål (og er Yamaha-nørd)

mvh

Accepteret svar
Fra : dinmc

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-04 09:01

Hej. Jeg tilbyder fremstilling af stafferinger/transfers til fornuftig pris, som kan overlakeres. Har mange klargjorte, men laver også efter din egen fil. Bemærk at filen skal være vektorbaseret. MVH www.DinMC.dk

Godkendelse af svar
Fra : enevoldsen4200

Dato : 31-05-04 11:31

Tak for svaret dinmc. jeg kontakter dig senere for jeg skal bruge nogle reservedele til min cykel og jeg har svært ved at finde det nogen steder men det kan være at du kan hjælpe mig med det.
Det drejer sig om det "stel" som sider bagpå cyklen hvori baglygten sidder o.s.v

p.s tak for en fed hjemmeside