/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
få sendt
Fra : stevsimpson
Vist : 1105 gange
1 point
Dato : 21-04-04 13:40

hvor kan få sendt gratis kondomer anonymt sendt til sig. er der en hjemmeside

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-04-04 14:21

hvorfor gratis?

Kommentar
Fra : stevsimpson

Dato : 21-04-04 14:50

gideer ikke batale

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-04-04 14:54

Så skal du henvende dig til nærmeste hjælpeorganisation for prostituerede. Der ved jeg at de får deres prævention gratis.......
Du skal bare sige at du står nede på hjørnet......

Mordex.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 21-04-04 16:45

Sendt anonymt???

NOGEN skal jo have din adresse for at kunne sende dem til dig, så helt anonym er det jo svært at blive.

Og hvis du ikke GIDER betale for kondomer, så skulle du måske overveje, om det der med at dyrke sex ikke er for anstrengende, eller det får du måske også sendt hjem anonymt?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-04-04 16:49

>>BP

Godt indlæg

Mordex.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-04-04 17:00

Skriv din adresse her så skal jeg sende dig 3 stk.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 21-04-04 17:02

Kommentar
Fra : stevsimpson

Dato : 21-04-04 17:47

tak for ingen ting

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 21-04-04 18:20

Hej Stevsimpson..

Tror ikke det er muligt at få dem gratis, men istedet er her et alternativ til billige penge:
http://www.condom-company.dk/

Her kan du diskret, hurtigt, nemt og ikke mindst billigere købe dine kondomer online
Har selv brugt dem, det er virkelig hurtigt, billigt og diskret..

Held og lykke..
Mvh Niels

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 22-04-04 09:01

hej stevsimpson...
hvis du vil være anonym er det jo svært at få dem sendt..
men på alle bøssebarer som ligger i byen står det glads på wc med masser af forskellige slags kondomer som man bare kan tage og det kan du jo også være en form for annonym for man behøver jo ikke snakke med nogle blodt gå ind og tage en håndfuld..
hilsen louise

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 17:06

bentjuul
Den unge mand bør da lære, at fornøjelser ikke kommer gratis, men de kan blive mægtig dyre, hvis man ikke gider at ofre kroner på kondomer.

stevsimpson
Du kan gå på et fremmed apotek eller såmænd en fremmed købmand, der kan du købe kondomer. Hvorfor skulle de være gratis?

mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 17:08

Du kan også få kondomer sendt anonym til dig, men de er ikke gratis. Kig i Ekstra-Bladet, der er masser af steder.
mvh
binky

Kommentar
Fra : binky

Dato : 22-04-04 17:12

Mordex
Tag dig sammen, det er et nyt medlem.

Er det fordi, du er genert ved at købe dem? Jeg tror ikke du får nemt ved at få dem gratis, men så vidt jeg ved, kan du få dem i mange prisklasser. Du skal ikke være flov over det, det viser jo bare at du har noget hjemme, fordi du tænker så langt.

mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 22-04-04 17:14

>>binky
Undskyld

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-05-04 00:28

lav dem dog selv, af fryseposer, så kan du også selv dekorere dem så de ser smarte ud.....:--)

Kommentar
Fra : Wizardz

Dato : 05-07-04 15:28

Hejsa .. ser lige på debatten ..

Fryseposer ?? Jeg skal da bruge "sorte sække" for at dække hele dyret :) :)

Hygge

Wizardz

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-07-04 10:43

Skulle vi få lukket spørgsmålet?