/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ringetoner, billedebeskeder. mm........
Fra : stevsimpson
Vist : 460 gange
64 point
Dato : 20-04-04 17:18

er der en der kan give mig et link til et sted hvor jeg kan få ringetoner, billedebeskeder. mm...... Til en
"Panasonic GD67"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 17:22
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 17:23

Ellers er der mere her
http://www.helloo.dk/sjov.htm

Kommentar
Fra : stevsimpson

Dato : 20-04-04 17:28

det er meget godt, men er du sikker på at det også er til en "Panasonic GD67"

Kommentar
Fra : stevsimpson

Dato : 20-04-04 17:30

og koster det "wap" noget at have og hvad koster det at hente ringetoner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 17:32

Det står på siderne.

Meget er gratis og koster kun du ringer op - andre koster en SMS -det kan du altsammen se på siderne hvordan du gør.

Kommentar
Fra : stevsimpson

Dato : 20-04-04 17:34

kan du også finde en side hvor man kan finde ringetoner man selv kan taste ind

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 17:37

Hvad mener du - du taster da det hele ind.

Kommentar
Fra : stevsimpson

Dato : 20-04-04 17:39

at du kan finde et sted hvor ´man kan se hvad man skal taste når man selv laver den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 17:42

Der står vel i din brugsanvisning hvordan du selv laver toner.
Bliver den ikke god, kan du jo bare slette den og prøve igen.
Hvordan din telefon virker ved jeg ikke, men det var heller ikke det du spurgte om.

Kommentar
Fra : stevsimpson

Dato : 21-04-04 14:53

jeg ved jo ikke hvad jeg skal trykke på for at få de rigtige tone

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-04-04 14:59

Jeg ved det heller ikke - kig i instruktionsbogen - der står det garanteret hvis det er muligt.

Kommentar
Fra : oliolioli

Dato : 21-04-04 17:29

ja gå ind på http://www.mobiltal.dk/ og opret en profil det er gratis og billigt at købe sære

Kommentar
Fra : gmoeller

Dato : 01-05-04 18:41

Når jeg går ind på Helloo og skriver wap og sender til 1208 får jeg en sms hvor jeg kun kan læse halvdelen - resten er sorte firkanter --- hvorfor dog det ?