/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
super collapse II
Fra : bigmozzy
Vist : 379 gange
300 point
Dato : 20-04-04 11:05

Hvor kan jeg downloade eller købe en fuld version af Super Collapse II så jeg kan spille det med det samme?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-04-04 11:08

http://www.pcgames.dk/link-downloads.php

Tilsyneladende her. Gratis.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 20-04-04 11:09
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-04-04 11:10

Du må have en pc cooper, den er lidt langsom

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 20-04-04 11:11

ellebye ->
Det er ikke gratis, men en prøveversion...

bigmozzy ->
Her kan du oxo downloade en gratis prøveversion:
http://www.gamehouse.com/collapse/collapse2_buy.jsp?AFF=1766

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 20-04-04 11:11

ellebye -> Yep, sidder på arbejdets netværk hehe...

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 20-04-04 11:23

Jeg er ikke interesseret i en prøve version, men en HEL version.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 20-04-04 11:34
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 20-04-04 11:35
Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 20-04-04 11:37

Her kan du hente hele spillet (gratis)..

http://www.astatix.com/collapse-download.php

Mikael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 12:09

"mikael_hanne"

Den sidste henvisning du kommer med er til den helt gamle version og er ikke den samme som den nye (selvom de hedder det samme)

Den rigtige er fra shockwaves hjemmeside som du også har skrevet.

http://www.shockwave.com/store/collapseII/index.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 12:10

Sorry - e=a i navnet.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 20-04-04 12:20

Hov det lagde jeg slet ikke mærke til. Men bigmozzy vil jo bare have en hel version af spillet, han er vel ligeglad med hvad udgave det er..!

Mikael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 12:26

Måske - men det er nu slet ikke samme spil - selvom det går ud på det samme.
Jeg har begge - og der er stor forskel.

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 20-04-04 12:32

Nej jeg skriver faktisk at det spil jeg vil have er Super Collapse II - så jeg er ikke lige glad med om det er 1 eller 2'eren jeg får.

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 20-04-04 12:36

hvis jeg vælger: http://www.shockwave.com/store/collapseII/index.html
får man så spillet med det samme, eller skal det sendes med posten?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 12:36

Jamen de hedder skam begge II - Det er det der er det pudsige.
Men det ene er 6-7 år gammelt.

Jeg går ud fra det er det nye du mener, og så skal du hente det fra shockwave.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 12:38

Du får det med det samme - og ved at betale (senere) får du blot en kode.
Du kan kun spille 10 gange tror jeg det er, og så er det betal eller afinstaller.
Det ER den fulde version du får når du downloader.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 20-04-04 12:45

Når du køber fra Shockwave skal du indtaste kortnummer og oplysninger om dig. Du får spillet med det samme via e-mail (eller download fil fra nettet) og så når pengene er trukket fra din konto får du en kode så du kan spille spillet for evigt.:! Du kan som refi siger kun spille det en ti gange før du skal bruge koden.

Mikael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 12:55

Eneste måde du kan "snyde" på er ved ALDRIG at lukke spillet eller komputeren - men så dyrt er det nu heller ikke.

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 20-04-04 18:25

Jeg hørte en gang på tv, at der var et sted på nettet hvor man kunne få spillet med det samme, når man betalte, men jeg kan bare ikke huske hvor det var.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-04 18:38

Jamen du får det med det samme - bare download det og så kan du betale - og så kan du spille alt det du vil.

Du skal ikke have noget sendt med posten. Spillet er komplet når du downloader det.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 21-04-04 09:17

Læser du ikke vores svar..? Både refi og mig har skrevet at du får spillet med det samme i tidligere svar..! Jeg har ledt nettet tyndt med mine "super-røntgenøjne" og du finder ikke andre versioner af super collapse II end dem du har fået links til. Du finder mange andre links, men de er alle til samme spil. Enten som frit download hvor du kun får en prøveversion, eller som betaling (shockwave) hvor du får hele spillet med det samme.!

Mikael

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 02-05-04 10:28

du kan sikker finde/downloade det KaZaA (www.kazaa.com)

Annuller spørgsmålet
Fra : bigmozzy

Dato : 01-09-06 08:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål