/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Tegneprogram hus
Fra : mette0409
Vist : 1611 gange
40 point
Dato : 19-04-04 11:41

Da vi står og skal til at bygge nyt hus, kunne jeg godt tænke mig at vide, om det er muligt at finde et tegneprogram til dette formål. Det kunne være sjovt at prøve at tegne/designe sit eget hus. På forhånd tak for hjælpen. Mette

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-04-04 11:53

Her er da lidt at prøve
http://cph.ing.dk/shareware/tek_cad.html

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-04-04 12:04

Min mand har en super-program, men det er dyrt.
Jeg skal spørge ham, hvad det hedder, når han kommer hjem fra arbejde.

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 19-04-04 12:50

har set lidt på smartdraw
http://www.smartdraw.com/specials/caddrawing.asp?id=31748

det ser godt ud og du kan downloade det og bruge det i 30 dage, det burde da være nok til at få leget lidt.

Mvh Jensen

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-04-04 12:53

Jeg tror lige netop, det er det program

Kommentar
Fra : BULLEVAP

Dato : 06-05-04 23:20

PLXHOME vil også være en mulighed.

Jeg arbejder selv med Autocad, og blev imponeret over hvor enkelt det var også i 3d.

det var engang med på en cd fra datatid, alt om data el. "komputer" el lign .

ca. omkring år 2000. Jeg kan sikkert finde programmet - hvis du mener der er noget ?