/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Blodig sæd.
Fra : Geep
Vist : 1820 gange
100 point
Dato : 19-04-04 09:36

Inden for den sidste måned er det sket to gange at der er kommet en hel del blod ud med mit sæd, når jeg onanerede. Jeg lever i et fast parforhold, men har alligevel altid onaneret flittigt (5-7 gange om dagen hvis jeg kan slippe afsted med det). Hvad kan det skyldes og er der nogen der har været ude for noget lignende?

Kommentar
Fra : smut

Dato : 19-04-04 09:38

af sted til lægen og det kan kun gå for langsomt!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-04-04 09:50

Håber du allerede er ved lægen

Accepteret svar
Fra : Helle13

Modtaget 110 point
Dato : 19-04-04 09:52

Du skal ikke blive bange,der kan være mange årsager til det,fx noget så harmløst som et bristet blodkar - men,det kan også være noget alvorligt,og så er det vigtigt at du kommer til lægen hurtigst muligt.

Håber at du lige melder tilbage hvordan det går ?

Knus Helle

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-04-04 10:30

Det tror da pokker .. 5-7 gange om dagen er "jernet" slet ikke "konstrueret" til. Prøv at komme ned på et "normalt" niveau hvor blodkarene kan "følge med".
/PG

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-04-04 11:07

gisp

prøv at slappe lidt af mand.

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-04-04 12:44

Altså så varmt behøver "jernet" heller ikke at holdes *SS*Mht læge har andre sagt noget om , som jeg kun kan være enig i ....Afsted med dig
Mvh sune

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 19-04-04 13:20

Jeg har en vanvittig lægeskræk... lige så snart de tager en kittel på, så skrider jeg.. Jeg forstår bare ikke hvorfor det lige pludselig skulle blive et problem... jeg har altid været flittig.. hvertfald siden 1993
I har nok ret i at et lægetjeck nok er en god plan...

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 19-04-04 13:39

Er du ikke kommet afsted endnu?

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 19-04-04 13:44

skal nok...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-04-04 16:37

> Geep
Prøv kuren:
Ifør dig nogle grove arbejdshandsker (Hele døgnet).
Hænderne oven på dynen
Må kun afmonteres af kæresten.
Så skal du bare se !
/PG

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 21-04-04 01:09

Som du siger har du onaneret flittigt siden 1993 så det er nok ikk derfor der er blod i dit sæd.
Det er nået andet så du må tage dig selv i nakken,overvinde din lægeskærk i et øjeblik og kommer til lægen.
håber alt ordner sig.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:17

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 28-04-04 06:21

Geep; har du været hos lægen?
frieda

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 28-04-04 13:46

Ikke endnu... det er ikke sket siden...

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 03-06-04 15:34

Hej allesammen

Endelig fik jeg taget mig sammen til et besøg hos lægen.. nu havde jeg så også sparet op til en ordentlig tjek gennem længere tid...

Jeg får svarene på torsdag og jeg skal nok huske at fortælle og lukke tråden

Geep

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 11-06-04 15:17

Det viste sig så at der intet var galt med mig... jeg er tilsyneladende helt i tip top stand. Min læge kunne kun foreslå at der måske havde været tale om en infektion eller som nævnt, et sprængt blodkar.

Jeg ved ikke helt hvem jeg skal tildele point... lidt hjælp?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-06-04 15:25

Gi dem til smut

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 11-06-04 15:32

Det var nu mest dig eller helle13 jeg overvejede mest... hvis jeg acceptere smut's svar kommer resten af tråden så også til at stå der?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-06-04 15:45

Jeg foreslog Smut, fordi han/hun kom først med, havd vi alle mente: Lægebesøg.
Men helle13 kav dig oplysningen om blodkaebrist. Så giv du dem til hende.
Når du lukker, vil tråden (hele tråden) kun være at læse, for de, de køber spørgsmålet.
Godt det ikke var noget alvorligt
Frieda

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 11-06-04 15:47

Jeg var også meget lettet... tak for hjælpen folkens!

Godkendelse af svar
Fra : Geep

Dato : 11-06-04 15:48

Tak for svaret Helle13.

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 11-06-04 20:37

Det er jeg glad for at høre - godt du fik kontaktet lægen!

Helle 13