/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Forskel på t630 og t610
Fra : fjelle123
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 17-04-04 22:25

Hejsa.

Jeg har en t610 nu, men overvejer at købe t630, men så ville jeg lige hører om der ikke er nogen som har den og kan skrive deres erfaringer med den....

De ting der har irreteret mig noget ved t610 er:

Langsom til at skrive beskeder, den hakker ligesom i det når beskeden bliver længere en 5 ord....
Skod display... kan ikke se en skid i sollys..
Ringe kamera..... er det bedre i t630, og hvor meget bedre...

Hvad med tilbehør? nu tænker jeg på om den passiv holder jeg har til t610, passer den til t630 ?

hvad siger i??

Morten.

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 17-04-04 23:04

T630

Udveksling af erfaringer
Din T630 har indbygget digitalkamera, MMS-funktion, polyfoniske ringetoner og en lang række muligheder for at give telefonen dit helt personlige udseende og din helt egen stil. Kvalitetsmaterialer og en stor og superklar farveskærm giver telefonen et sofistikeret udseende og en enestående stil. Det nyeste tilbehør til T630 omfatter et smart trådløst Bluetooth™-headset.

Sony Ericsson T630 gør det nemt at udveksle erfaringer og sende billeder fra en telefon til en anden – nemt og bekvemt. Vi kalder det QuickShare™. Og når du har prøvet T630, vil du også gøre det

med venlig hilsen

byens bedste unlocker
www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 17-04-04 23:07

Indeholder t630

Billedbehandling og meddelelser
Baggrundsbelyst display
Baggrundsbillede
MMS (multimediameddelelser)
Instant Messaging
Farve-LCD 65.536
128x160-pixel display
Optagefunktion til lyd
Billedgalleri
MMS-skabeloner
Integreret kamera
E-mail
Intelligent indtastning
Pauseskærm
QuickShare™
SMS lang (tekstbeskeder)
Displaytemaer
EMS (Enhanced Messaging)
Billedeffekter
Billedtelefonbog
Displaysøger
Billedredigering

Underholdning
Onlineindhold
Indbyggede spil
Start- og slutdisplay
Hent spil
Java
Polyfoniske ringetoner
Komponering af ringetoner/MIDI (Music DJ)
Polyfonisk lyd, 32 stemmer

Tilslutning
Synkronisering ML
GPRS
Højhastighedsdata
Synkronisering med Apple®
Synkronisering med pc
Trådløs Bluetooth™-teknologi
Infrarød port
Understøtter USB
Understøtter RS232-kabel

Internet
WAP 2.0
cHTML
Modem
OTA-indstillinger
WTLS
Kontrolelementer
Genopkald
Vibrator
Internettast
Kameraknap
Skrivebord med 12 ikoner
Joystick
Volumentaster på siden
Tastaturlås
SIM-kortlås
Statusoversigt
Pausetilstand
Valgtast
Talekontrol
Hurtigopkald
Telefonsvarer
Valgtaster
Menugenveje
Planlægningsværktøj
Kalender
Opgaver
Regnemaskine
Timer
Vækkeur
Telefonbog
Opkaldsliste
Husk koder
PIM-synkronisering
Kontaktpersoner
Dynamisk hukommelse
Stopur
Udveksling af visitkort
Telefonmøder
Ur

Ydelse

Netværk Taletid (maks.) Standby-tid (maks.) Vægt (telefon + batteri)

Standardbatteri BST-25
GSM 900 9 timer 300 timer 92.5 g
GSM 1800 14 timer 315 timer 92.5 g
GSM 1900 14 timer 315 timer 92.5 g

hilsen byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 17-04-04 23:41

Hej fjelle123

Jeg har ikke selv de to telefoner, men jeg kender dem godt nok
til at jeg kan udtale mig ud fra mine egne erfaringer i stedet for
bare at kopiere en reklame og en specifikationsliste.

T610 har STN-skærm, som er næsten ubrugelig i sollys.
T630 har TFT-skærm, hvorved displayet er helt tydeligt selv i skarpt lys.
Så der er altså tale om en klar forbedring af skærmen.

Derudover er menuerne meget hurtigere på T630, og den er langt bedre
at skrive sms'er på. Det eneste bøvlede i den forbindelse er, at den ikke
har en tæller, som viser, hvor mange tegn man har tilbage.

Kameraet er derimod stadig temmelig ringe, selv om kvaliteten er forbedret
lidt i forhold til T610, og telefonbogen er lige så mangelfuld på T630, som
den var på T610.

Til gengæld har T630 en stærkere højttaler og en deraf følgende
forbedret talekvalitet.
Men desværre er der ikke sket nogen forbedring af hukommelsen. Også
på T630 må man tage til takke med 2 mb delt hukommelse.

Og det var så lige, hvad jeg umiddelbart ved om forskelle og ligheder
mellem T610 og T630.

Godkendelse af svar
Fra : fjelle123

Dato : 20-04-04 13:09

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-04-04 13:20

Selv tak.